«آتش۳» درصدرجدول فروش موسیقی روز دنیا قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۳:۳۶
کد خبر: ۳۲۷۶۷۵
«آتش۳» درصدرجدول فروش موسیقی روز دنیا قرار گرفت
آلبوم «آتش3» ساخته پدرام امینی ابیانه درصدرجدول فروش سایتهای معتبر موسیقی دنیا قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، آلبوم «آتش3» به آهنگسازی پدرام امینی ابیانه در سایتهای معتبر موسیقی دنیا همچون آمازون، گوگل پلی، آی تیونز، اپ استور و ...درکشورهای مختلف به خصوص اسپانیا،اتریش،ژاپن و چین به عنوان یک اثر پرفروش شناخته شد.

امینی درباره این موضوع اظهار داشت: این آلبوم که پخش آن در ایران توسط شرکت فرهنگی-هنری «آوای باربد» صورت می گیرد،  در حالی از فروش بالایی در این کشورها برخوردار است که بارعایت کامل قانون کپی رایت و نهایت خوش حسابی به فروش رسیده است.

وی ضمن ابراز خوشحالی از اتفاق خوبی که برای این آلبوم در دنیا افتاده است، گفت: امیدوارم اتفاقات خوب اینچنینی را در ایران نیز شاهد باشیم و کپی رایت برای آثار همه هنرمندان رعایت شود. برای این آلبوم حدود چهار سال وقت صرف شده است و بیشتر از یکسال نیز برای اخذ مجوز زمان برده است.

این آلبوم «آتش 3» یک آلبوم گیتار محور است که در 15 قطعه ساخته شده است. سازها به صورت زنده  اند وامینی خود خوانندگی آن را به عهده دارد. ضمنا این اولین بار است که برای یک آلبوم ایرانی به فروشی اینچنینی درسطح دنیا دست می یابد.

نوازنده ها در این آلبوم را کیوان ساکت (نوازنده تار)، بابک ریاحی پور و حامد طاهری (گیتار بیس) ایمان جعفری (ساکسفون )، همایون نصیری (پرکاشن)، میثم مروستی، مازیار طهیرالدینی، ایمان جعفری (ویولون)، امید حاجیلی (ترومپث)، هومن غفاری (درامز)، درشن آنند(طبلا)، فرهاد صفری(کوبانه)، آرش عادلپور(صدابردار،میکس و مسترتشکیل می دهند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز