اصلاحیه خبر ؛

کنسرت «صلح و دوستی» در سعدآباد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۷۷۶۱
کنسرت «صلح و دوستی» در سعدآباد برگزار می شود
پدرام مرندیز از برگزاری کنسرت «صلح و دوستی» درمجموعه فرهنگی-هنری کاخ سعدآبادخبر داد.

به گزارش گروه موسیقی خبرگزاری برنا ، کنسرت «صلح و دوستی» به سرپرستی مهدی محققی درمجموعه تاریخی-فرهنگی کاخ سعدآباد و افتتاحیه مجدد ایوان عطارتوسط گروه «کاری نو»برگزار می شود.

پدرام مرندیز با اعلام این خبرگفت: این کنسرت باهمکاری سازمان میراث فرهنگی ایران و سازمان یونسکو درروزچهارشنبه 15 مهرماه جاری و درمجموعه تاریخی-فرهنگی کاخ سعدآباد و روی سن ایوان عطار برگزار می شود.

وی افزود: قرار بود این کنسرت، درروزهای پایانی هفته صلح برگزار شود که به دلیل اعلام سه روزعزای عمومی این امکان میسرنشد و اجرای آن به روز 15 مهرماه موکول شد. همچنین قرار بود کنسرت مفصلی برگزار شود که باتوجه به اتفاقات اخیرجزییات برنامه قبل را ندارد و مختصرتربرگزار می شود.

این آهنگساز در ادامه گفت: گروه موسیقی «کاری نو»متشکل از مهدی محققی، حسن نجف، پاشایثربی، علیرضاطباطبایی، غلامرضامعرف، کیوان بهرامی، مهردادبختیاری، مازیار عالمی و من است و کیهان ملکی که همه او را به عنوان بازیگر می شناسند خواننده میهمان گروه در این کنسرت است.

گفتنی است گروه کاری نو دیماه امسال برنامه اجرای کنسرت بزرگ خود را تدارک خواهد دید.

نظر شما
نظرات
مهدی محققی
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
از همگی دوستان عزیزم آقایان بهادری، اقوامی و استاد بزرگوارم پدرام مرندیز و خانم بهادری به دلیل اصلاح خبر کمال تشکر و سپاس را دارم.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز