پس از ۶ سال دوری از عرصه تئاتر؛

سعیدذهنی با آهنگسازی«ترور» به عرصه تئاتربازگشت

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۲:۲۳
کد خبر: ۳۳۰۴۰۴
سعیدذهنی با آهنگسازی«ترور» به عرصه تئاتربازگشت
بعداز6 سال دوری از عرصه نمایش، سعیدذهنی باساخت آهنگ بر روی نمایش «ترور» وارد این عرصه هنری شد.

این آهنگساز با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی برنا گفت: 6سال بود که تصمیم گرفته بودم در این عرصه فعالیت نکنم، اما بالاخره این سکوت شکست و توسط حمیدرضانعیمی برای ساخت موسیقی نمایش«ترور» دعوت به همکاری شدم.

وی افزود: طی این مدت در این زمینه هیچ فعالیتی نداشتم، چون اصلا با سازوکار تئاتر و آنچه در این روزهای آن اتفاق می افتد، موافق نیستم. بارها هم گفته ام که با شکل مدیریتی درخانه تئاتر مشکل دارم و حس می‌کنم هیچ چیز در آنجاسرجای خودش نیست. نه صنفی هست که به مشکلات اهالی آن برسد و نه مدیریت درست و حسابی ای که به حل مسایل بپردازد.

وی با بیان اینکه ازمضمون «ترور» استقبال می‌کند، ادامه داد: اگر امروز ساخت موسیقی این نمایش را به عهده گرفته‌ام، صرفا به دلیل علاقه به این عرصه است وگرنه شرایط کنونی را نمی‌پسندم. به همین دلیل نیز از تمامی ارگان‌ها و پست‌هایی که داشته‌ام، استعفاداده‌ام. الان هم که آمده‌ام به دلیل تفکر زیبایی است که پشت این نمایش است.ضمن اینکه احساس کردم بعداز این همه مدت لازم است کمی کارکنم.

ذهنی درخصوص این نمایش گفت: «ترور» قرار است از نیمه دوم آبان ماه روی صحنه برود. بهزاد فراهانی، میترا حجار، فرید قبادی، بهناز نازی، سعید داخ، محمودرضا رحیمی، یعقوب صباحی، کتانه افشاری‌نژاد، نقی سیف‌جمالی، سیاوش چراغی‌پور، امیر مهدی کیا، بهروز پوربرجی، تینو صالحی، رضا جهانی، بهنام شرفی، شقایق فتحی، سروش کریمی، پیروز میرزایی، مهرداد خانی، محمد نژاد و... بازیگران این نمایش هستند.

«ترور» کاری است از گروه «شایا» که ضربت خوردن حضرت علی(ع) را به نمایش می‌گذارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز