اکران «احتمال باران اسیدی» به «هنر و تجربه» رسید

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۸:۴۷
کد خبر: ۳۳۰۵۳۲
اکران «احتمال باران اسیدی» به «هنر و تجربه» رسید
بهتاش صناعی‌ها کارگردان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» از صدور پروانه نمایش این فیلم برای اکران در گروه «هنر و تجربه» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، بهتاش صناعی ها کارگردان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» با اشاره به صدور پروانه نمایش این فیلم سینمایی گفت: این پروانه نمایش تنها برای گروه سینمایی «هنر و تجربه» صادر شده و با این پروانه اجازه نمایش فیلم در سرگروه‌های دیگر را نداریم. البته نمایش در گروه «هنر و تجربه» جدا از اهمیت و جایگاه ویژه در سینمای مستقل، فرصت مغتنمی است که بتوانیم فیلم را نمایش دهیم تا علاقه مندان به این فیلم بتوانند آن را روی پرده سینما ببینند.

وی درباره اصلاحات و تغییراتی که روی فیلم برای دریافت پروانه نمایش اعمال شده است، بیان کرد: اصلاحاتی به فیلم وارد شده ولی از نظر من این اصلاحات آسیبی به کلیت فیلم وارد نکرده است.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: «احتمال باران اسیدی» قرار است به زودی اکران شود ولی زمان دقیق اکران آن توسط گروه «هنر و تجربه» اعلام خواهد شد.

فیلم «احتمال باران اسیدی» در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم در گروه «هنر و تجربه» شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز