نمایش فیلم کوتاه "آغی" در جشنواره پکن

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۰:۱۵
کد خبر: ۳۳۱۲۶۸
نمایش فیلم کوتاه آغی در جشنواره پکن
فیلم کوتاه «آغی» به نویسندگی و کارگردانی یوسف کارگر در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی «پکن» چین حضور دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «آغی» به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی «پکن» راه‌ یافته است و به ‌عنوان تنها نماینده ایران با فیلم‌هایی از ۳۴ کشور از جمله چین، امریکا، استرالیا، فرانسه، آلمان، روسیه، برزیل، هلند، افریقای جنوبی به رقابت می پردازد.

جشنواره بین‌المللی دانشجویی پکن که به ‌عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره‌های فیلم دانشجویی جهان شناخته می ‌شود هر سال توسط آکادمی فیلم پکن و اتحادیه جهانی مدارس فیلم و تلویزیون برگزار می ‌شود و دارای برنامه‌های مختلفی چون نمایش فیلم، کارگاه آموزشی، کمپ فیلمسازی، جلسات پرسش و پاسخ است.

این جشنواره با هدف ارائه فرصت به دانشجویان سینما برای تبادل فکری و ایجاد ارتباط با سایر دانشجویان فیلمسازی و حمایت از استعدادهای فیلمسازی آینده، از ۱۸ تا ۲۵ اکتبر در چهار بخش داستانی، مستند، انیمیشن و دیگر آثار در سالن سینمایی ۱۰۰۰ نفری در شهر پکن چین برگزار می‌شود.

همچنین فیلم کوتاه «بچه» ساخته علی عسگری نیز به نمایندگی از ایتالیا در این جشنواره حضور دارد.

برخی از عوامل فیلم «آغی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: مسعود دولتخانی، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، بازیگران: احد پاسبانطوس، هادی افتخارزاده، یوسف یزدانی، مجری طرح: احسان مهدیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز