نیما شاهرخ شاهی در گفت و گو با "برنا":

به هیچ کسی ربط ندارد در چه فیلمی بازی می کنم

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۱:۳۳
کد خبر: ۳۳۱۶۰۲
به هیچ کسی ربط ندارد در چه فیلمی بازی می کنم
شاهرخ شاهی : تماشاگر سینما از سال 1385 تا به امروز می تواند 4 تا اثر سینمایی درخشان را به لحاظ داستانی و تکنیکی نام ببرد؟ متاسفانه اوضاع سینمای ایران وخیم است.

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در ارتباط با حضور کم رنگ خود در سینما، خاطرنشان کرد: اصلا  کم کار نیستم ،چرا که سال گذشته در 5 اثر سینمایی و سال جاری در 2 فیلم سینمایی بازی کردم اما متاسفانه نمایش این فیلم ها وضعیت نامشخصی دارد و معلوم نیست که چه زمانی یا با چه شرایطی به اکران در می آیند، مسائل مختلفی در ارتباط با استمرار حضور بازیگر در قاب تصویر وجود دارذد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اعلام اینکه  مخاطب تلویزیون اصلا با  مخاطب سینما قابل مقایسه نیست، گفت: نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی تاثیر بسیاری در ماندگاری چهره بازیگر در ذهن تماشاگر دارد، پس با بازی در 1 اثر تلویزیونی تمام صحبت های که درباره محو شدن بازیگران عنوان می شود، نادرست و غلط از آب در می آید.

شاهرخ شاهی در  پاسخ به اینکه برخی از منتقدان بر این باور هستند که در مبحث بازیگری ستاره خاصی در سینمای ایران وجود ندارد، تصریح کرد: الان در حال حاضر "رضا عطاران"  ستاره بی بدیل سینمای ما هست که خوشبختانه تمام فیلم های که وی بازی کرده است به فروش خوبی دست پیدا کرده اند.

وی با طرح این سوال که «آیا   آثار سینمایی پرمخاطبی که اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 ساخته می شد، آیا الان هم تولید می شود؟ » خود پاسخ داد : تماشاگر سینما از سال 1385 تا به امروز نمی تواند  4  اثر سینمایی درخشان را  به لحاظ داستانی و تکنیکی نام ببرد، متاسفانه اوضاع سینمای ایران وخیم است.

این بازیگر  با ابراز خوشحالی از اینکه 14 ساله است در مدیوم تصویر و بازیگری حضورش استمرار دارد گفت: مطمئنا خودم به هیچ عنوان علاقه ای به حضور در آثار ضعیف  ندارم، ولی  من هم یک انسان هستم و عین تمام مردم کره خاکی نیاز به کسب روزی و امرار معاش ، پس طی حضور در شغل خود باید به کسب درآمد برسم.بازی من در هر اثر نمایشی به هیچ کسی ربط ندارد ، خیلی ها می گویند چرا در این فیلم سخیف بازی کردید، همین  افرادی که اینگونه سخن می گویند از زندگی من خبر ندارند، آگاه نیستند که هزینه زندگی 2 نفر توسط من تامین می شود و تحت پوشش من قرار دارند ، شکر که عزت خودم را در عرصه بازیگری حفظ کرده ام و زیر دین هیچ کس نرفته ام.

وی همچین اشاره ای هم به وضعیت نابسامان سینما کرد و گفت: فیلمنامه ها قابلیت های لازم را دارا نیستند، سرمایه ها برای تولید یک فیلم هنوز با سختی های فراون تهیه می شود، اکثر آثار با کمترین بودجه ساخته می شوند ،آنقدر سینمای ما مشکلات عدیده دارد که می توانیم ساعت ها درباره آن  صحبت کنیم.

نیما شاهرخ شاهی در خصوص آخرین فعالیت بازیگری خود در آثار سینمایی چنین به برنا گفت : بازی در فیلم سینمایی "بچه های جسور 2" به کارگردانی حجت الله سیفی را به پایان رسانده ام  و با چند پیشنهاد سینمایی روبه رو هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز