هادی ساعی در گفت و گو با "برنا":

حلقه گمشده سینمای اکشن و حادثه ای ایران در استفاده نکردن از ورزشکاران است

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۷:۴۱
کد خبر: ۳۳۱۹۴۸
حلقه گمشده سینمای اکشن و حادثه ای ایران در استفاده نکردن از ورزشکاران است
بازیگر سریال "آمین" گفت: ادامه حضورم در سینما و تلویزیون در گروی ارائه فیلمنامه های خوب است.

هادی ساعی  قهرمان المپیک و جهان در رشته تکواندو و بازیگر این روزهای سریال "آمین" در مورد علت حضور خود در این اثر به خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا گفت : تصور می کنم داشتن فیزیک مناسب در آثار اکشن و حادثه ای ، کمک شایانی به ایفای نقش بازیگر می کند، افرادی نظیر من که با  رشته های رزمی  کاملا آشنا هستند و توانای انجام یک سری از حرکات رزمی و دفاعی را دارند، به درد حضور در سریال هاو فیلم های اکشن می خورند.

وی در ادامه اضافه کرد: قبل از اینکه در این پروژه تلویزیونی حاضر شوم، با فضای بازیگری  و دوربین بیگانه نبودم، چرا که 3 ماه درگیر تولید  یک پروژه سینمایی بودم، پس از آن حضور در دنیای بازیگری را به لقایش واگذار کردم، اما با حضور دوستان و صحبت با آنها ، راضی به نقش آفرینی در سریال "آمین" شدم، در حال حاضر با فضای سینما و تلویزیون تا حدی آشنا شده ام و علاقه مند به استمرار حضور خود در این عرصه هستم که البته احتمال آن را خیلی کم می دانم.

این ورزشکار در پاسخ به سوال اینکه چقدر حضور قهرمانان ورزشکار به جذابیت آثار حادثه ای، اکشن سینمایی ایران کمک می  تواند کند، گفت: مطمئنا یک ورزشکار و هنرمند باید این نکته را بداند که فیزیک خوب توانایی وی رابرای بازیگری دوچندان خواهد کرد، بعد از بدن ورزیده داشتن استعداد بازیگری این مسئله را تکمیل خواهد کرد.

ساعی یادآور شد: فیزیک خوب تنها صرف بازی در آثار اکشن سینما نمی شود، زمانی که بدن بازیگر از آمادگی لازم بهره ببرد، وی در هر ژانر خودش را می تواند امتحان کند.

این بازیگر در ادامه عنوان کرد: حضور مهیج و هیجان برانگیزی را کنار دوستانم روزبه معینی، امین حیایی و... در سریال آمین  تجربه  کردم و ادامه حضورم در سینما و تلویزیون  در گروی فیلمنامه های خوب است.

وی اعلام کرد: حلقه مفقوده سینمای ایران در ژانر اکشن، حادثه ای یا آثار پلیسی عدم استفاده از ورزشکاران است، باید از افرادی که توان بدنی بالایی دارند یا جزو کسانی هستند که در رشته های رزمی سالیان سال فعالیت می کنند، استفاده شود تا نتیجه کار خوب از آب درآید، سینمای هالیوود را نگاه  کنید بازیگران در ژانر های مختلف کمدی، اجتماعی یا عاشقانه مقابل دوربین می روند ولی همگی بدن ورزیده ای دارند، این مسئله باید در مدیوم بازیگری تلویزیون و سینمای ایران هم رخ بدهد.بازیگری باید بن ورزیده داشته باشد تا ژآنرهای مختلف سینما به سراغش بیاید.

ساعی در آخر درباره حضور ورزشکارانی نظیر علی انصاریان، پژمان جمشیدی و ... در عرصه بازیگری، گفت: هوش بالا ورزشکاران موجب حضور آنها در سینما شده است .ورزشکارانی که در بالاترین سطح و رده رشته های ورزش در کشور فعالیت می کنند، افراد باهوشی هستند که نتیجه حضور آنها را هم  مشاهده کردید که چقدر موفقیت آمیز بوده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز