پانورامای آتش سبز به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان جشنواره خورشید هدیه شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۷:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۸۸۱
پانورامای آتش سبز به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان جشنواره خورشید هدیه شد
محمدرضا اصلانی، کارگردان و مستند ساز پیشکسوت ایرانی، در راستای حمایت از فیلمسازان مستقل و تجربه گرا، یادمان فیلم آتش سبز خود را به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان جشنواره خورشید اهدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،این هنرمند طی یادداشتی همراه این هدیه نوشته است: 

«به نام حق؛

جشنواره خورشید؛ بعد همه تحیات بر شما که می خواهید امکان زیباترین آرزوها باشید،عکس پانورامای پشت صحنه آتش سبز را به شما هدیه می کنم، که از برای عکاس آن – محسن رسول اف جوان و از دست شده - و همه دست اندرکاران آن، در زمان ساخت –دست کم- یکی از آرزوهای زیبا بود که تنگی فضای عمومی سینمای ایران، این وسعت را برنتافت. این عکس شاید نشانه یک کار جمعی همدلانه باشد، که همه دست اندرکاران آن را به شوق خلاقیت گرد آورد. نحوه نگاه افراد بر صحنه می تواند گویای این بوده و می تواند یادآور تجربه یک کار خلاق جمعی باشد، که چون آتش بازی جشنی شبانه، در فضا می پاشد و نیست.

باشد که شما رهیافت خلاقیت باشید در سینمای این ملک که خلاقیت در آن در خاطره ها رفته. باشد که چنین شود و جشنواره پرچم خلاقیت شود.»

پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل در راستای حمایت از چرخه تولید و عرضه فیلم های ارزشمند مستقل و تجربه گرا و نیز حمایت از برگزاری جشنواره فیلم مستقل خورشید، اقدام به افتتاح «گنجینه آثار اهدایی هنرمندان» کرده است که با استقبال جامعه هنری روبرو شده است و تا کنون هدایایی از قشنگ کامکار، بیژن کامکار، بابک کریمی، شهرزاد اسفرجانی، رهبر قنبری، مهدی یارمحمدی و ... به این گنجینه هدیه شده است.

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید»به ‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربه گرا، به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی دیماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما