تشکیل کارگروه برای تعرفه واردات کاغذ

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۸:۴۵
کد خبر: ۳۳۳۴۵۰
تشکیل کارگروه برای تعرفه واردات کاغذ
نوش آبادی : مشکل کمبود کاغذ برای رسانه‌ها و مطبوعات که با توجه موانع واردات آن مطرح است مسئله مورد توجه دولت است و کارگروهی برای تصمیم‌گیری در مورد مشکلات کاغذ و تعیین تعرفه آن تشکیل شده است .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز - دوشنبه -4 آبان ماه در نشست خبری خود با بیان این مطلب افزود : دولت قصد دارد با تعیین تسهیلات و امکانات موانع واردات کاغذ و تامین آن را برطرف کند.

وی در این نشست  در خصوص برگزاری کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های هنری گفت: با مسئولان ذیربط در نیروی انتظامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی جلسه‌ای برای ساماندهی برنامه‌های هنری و موسیقی تشکیل شده و تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برنامه‌های هنری و موسیقی در نظر گرفته شده که پیش‌نویس‌ آن نوشته شد اما به دلیل اشکالاتی بر آن گرفته شده بود هنوز به نگارش تفاهم‌نامه‌ اصلی نرسیده است.

سخنگوی وزارت ارشاد اسلامی در خصوص صندوق بیمه خادمان قرآنی گفت: خادمان قرآنی می‌توانند با مراجعه به صندوق مخصوص به خود شرایط عضویت و بهره‌مندی این صندوق را جویا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز