بابک حمیدیان، کارگر «آبجی» شد + عکس

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۱:۳۲
کد خبر: ۳۳۴۸۴۶
بابک حمیدیان، کارگر «آبجی» شد + عکس
بابک حمیدیان به جمع بازیگران فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده پیوست و قرار است نقش یک کارگر به نام جعفر را بازی کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، تست گریم بابک حمیدیان به تازگی انجام شده و او نقش یک کارگر به نام جعفر را در فیلم «آبجی» بازی کند که وارد ارتباط عاطفی با شخصیت آبجی می شود.

پیش از این قرار بود امیر دلاوری نقش جعفر را بازی کند اما به دلیل حضور این بازیگر در دیگر فیلم های سینمایی، نتوانست تیم تولید فیلم «آبجی» را همراهی کند و در نهایت بابک حمیدیان به جمع بازیگران این فیلم سینمایی پیوست.

139408091016313806419855

داستان فیلم «آبجی» درباره طلا و عطی (آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می کنند؛ سال هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود 50 سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می رسد. این جدایی در حالی اتفاق می افتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و «طلا» در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده «آبجی» است. آینده ای بدون حضور خودش.

گلاب آدینه، معصومه قاسمی پور، پانته آ پناهی ها، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان بخش، به عنوان بازیگران اصلی در این پروژه سینمایی حضور دارند و به تازگی سیاوش چراغی پور،علی استادی، احسان امانی، مهسا مهجور، مریم داننده، آرمینه زیتونچیان، ادمند ملکیان، ناهید طباطبایی، سیمون باغداساریان، آرتویت زهرابیان، هانیه سعیدی، میترا محمدی، مقمیک صادقیان و مانی شاهوار (بازیگر خردسال) از جمله بازیگران فیلم «آبجی» هستند.

323793_485

عباس رستگار مدیر صدابرداری، امید عاشوری صدابردار، وحید آقایی دستیار صدابردار، سینا گنجوی تدوینگر، فرحناز نادری طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی، سید روزبه سجادی حسینی مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان ، فرید ناظر فصیحی مدیر جلوه های ویژه کامپیوتری، آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی، نائله شریفی منشی صحنه، الهام حسامی کارگردان فیلم مستند پشت صحنه، امیر یمینی مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «آبجی» توسط مرجان اشرفی زاده، ناهید طباطبایی، علی اصغری (کارگاه قلم) نوشته شده است.

این اثر با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به تهیه کننده محمدحسین قاسمی در حال ساخت است.

نظر شما