بازیگر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در گفتگو با "برنا":

نقشم کوتاه بود ولی موقعیت سختی پیش رو داشت / رمز موفقیت فیلم در فیلمنامه آن است

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷:۰۸
کد خبر: ۳۳۵۳۴۶
نقشم کوتاه بود ولی موقعیت سختی پیش رو داشت / رمز موفقیت فیلم در فیلمنامه آن است
سعید داخ : نباید قصه را با پیچیدگی های خاص به مخاطب نشان دهیم، بعد به او بگوییم خودت برو نگاه کن، خودت تشخیص بده، باید خوب قصه را تعریف کنیم وشخصیت پردازی قوی و منسجم برای کاراکتر ها داشته باشیم تا مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد.

سعید داخ بازیگر فیلم سینمایی "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در رابطه با علت حضور یا نقش آفرینی خود در این اثر نمایشی، اظهار کرد: وحید جلیلوند یکی از دوستان قدیمی من به حساب می آید و از همین رو در جریان کامل نگارش سناریو تا زمان ساخت ان بوده ام.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی در نقش آن مامور پلیس، هرچند کوتاه بود، ولی موقعیت سختی پیش رو دارد ، باید  تصمیم خاص بگیرد، پس نباید بی گدار به آب بزند، همین مسئله من را برای بازی در این نقش خیلی راغب کرد.

این بازیگر ضمن اعلام اینکه رمز موفقیت "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در ابتدا فیلمنامه آن است، گفت: مسائل مختلف و متعدد زیادی در موفقیت یک فیلم موثر هستند ولی به قدری شخصیت پردازی و قصه گویی خوب و درست در این فیلم به کار گرفته شده که تماشاگر راضی از سالن سینما خارج می شود.

داخ در رابطه با دغدغه های یکسانی که خود با وحید جلیلوند دارد، توضیح داد: بخش زیادی از دغدغه های و نوع نگاه ما به زندگی روزمره شبیه هم است، همین مسئله موجب شده که خیلی راحت حرف یکدیگر را درک کنیم و به کیفیت موردنظرمان برسیم.

وی در رابطه خالی بودن آثاری نظیر "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در سینما، تصریح کرد: ملت یا مردم ما تمایل زیادی به دیدن یا شنیدن قصه دارند، خیلی خوب آن را درک می کنند، زمانی که چنین مسئله ای وجود دارد، چرا برای ان فکری لحاظ نکنیم.

بازیگر سریال "تنهایی لیلا" تصریح کرد: نباید قصه را با پیچیدگی های خاص به مخاطب نشان دهیم، بعد به او بگوییم خودت برو نگاه کن، خودت تشخیص بده، باید خوب قصه را تعریف کنیم وشخصیت پردازی قوی  و منسجم  برای کاراکتر ها داشته باشیم تا مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد.

همچنین وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: وحید جلیلوند فرد جسوری است همین مسئله وی را در ادامه فعالیت در سینما خیلی کمک خواهد کرد، مطمئن هستم که کارگردان "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در یک نقطه درجا نخواهد زد و گام های بعدی وی هم موفقیت آمیز خواهد بود.

داخ در رابطه با بازی در فیلم سینمایی "آنها"، گفت:  این اثر در 3 اپیزود مختلف ساخته خواهد شد که بنده، مائده طهماسبی، هدی زین العابدین و امیر حسین آرمان در اپیزود اول آن مقابل دوربین رفتیم، فکر می کنم که اپیزود دوم ان هم به پایان رسیده است، این فیلم اولین اثر سینمایی احسان سلطانیان است که احتمالا در گروه "هنر وتجربه" اکران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز