بازیگر "چهارشنبه خون به پا می‌شود" در گفت‌وگو با "برنا"

هنوز نقشی را که دوست دارم، بازی نکرده‌ام/ برخی از تهیه‌کنندگان تله فیلم‌ها دچار توهم هستند

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۱:۰۸
کد خبر: ۳۳۶۳۵۴
هنوز نقشی را که دوست دارم، بازی نکرده‌ام/ برخی از تهیه‌کنندگان تله فیلم‌ها دچار توهم هستند
سارا منجزی گفت: متاسفانه هنوز نقش ایده الی که دوست دارم را ایفا نکرده ام.

سارا منجزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در رابطه با فعالیت های اخیر خود، عنوان کرد: تقریبا حدود یک ماه است که نقش آفرینی در تله فیلم"عسل" را به کارگردانی علیرضا شاه حسینی به پایان رسانده ام. در این اثر با مهدی سلوکی و مجید مظفری همبازی بودم.

وی در رابطه با حال و هوای این اثر نمایشی،گفت: داستان "عسل" روایتگر دختری معلول است که مورد توجه پسری قرار می گیرد، همین امر کشمکش های را بین پسر و پدر خود به وجود می آورد.

منجزی افزود: نقش اول این اثر به من واگذار شده و در شمایل یک دختر معلول ظاهر خواهم شد که مقداری از دیگر نقش های که ایفا کرده ام، متفاوت تر است، متاسفانه هنوز آن نقشی را که دوست دارم، به هر دلیلی بازی نکرده ام.

این بازیگر درباره اینکه بالاخره نقش آفرینی در تله فیلم ها برای بازیگران چه معایب و امتیازهای را به ارغوان می آورد، خاطرنشان کرد: بازی در تله فیلم های که ساختار حرفه ای را رعایت کنند، هیچ اشکالی ندارد، حتی بازیگر خودش را در ان اثر می تواند محک بزند ولی متاسفانه تله فیلم های که از استاندارد های لازم بهره نمی برند، خیلی زیاد است.

بازیگر "کالسکه" در رابطه با دستور مدیران صداوسیما مبنی بر جلوگیری از ساخت تله فیلم ها، تصریح کرد: واقعا تصمیم درست و به جای گرفته شده، چرا که واقعا خیلی از تله فیلم ها ساخت شان موضوعیت ندارد،  اصلا فاقد کیفیت های لازم هستند و متاسفانه هر فرد غیر حرفه ای در جایگاه کارگردان ، تهیه کننده قرار می گیرد و به صورت ناخودآگاه دچار توهم های می شود.

منجزی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به فیلمنامه های ضعیف، یادآور شد: متاسفانه فیلمنامه ها در مقوله شخصیت پردازی مولفه های خاصی برای ارائه ندارند، همین مسئله نقش افرینی بازیگران در آثار نمایشی را شبیه هم کرده است، تهیه کننده ها در این مسئله باید قوی تر و کارآمدتر عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز