با حضور در غرفه برنا:

مهتاب کرامتی: تعامل با مطبوعات همیشه سازنده بوده است/ بزودی خبرهای خوبی درباره مستند "نلسون ماندلا" خواهیم شنید

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۸:۰۷
کد خبر: ۳۳۸۲۴۷
مهتاب کرامتی: تعامل با مطبوعات همیشه سازنده بوده است/ بزودی خبرهای خوبی درباره مستند نلسون ماندلا خواهیم شنید
این بازیگر سینما گفت: هدف شخص من به عنوان مثال در حرکت های اجتماعی و نقش آفرینی در سینما سطح ارتقا فرهنگی مخاطبین مان است، نباید رودروی یکدیگر قرار بگیریم به علت اینکه هیچ سودی از این مسئله کسب نخواهیم کرد، بنابراین تعامل با روزنامه نگاران همواره سازنده تر است.

مهتاب کرامتی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، با اعلام اینکه به تعامل با مطبوعات همیشه اعتقاد مصرانه داشته ام، اظهار کرد: احساس می کنم در قبال مخاطبین در عرصه اجتماعی و مسائل گوناگون اجتماعی که در آن فعالیت می کنم،  مسئولیت دارم.

وی در ادامه اضافه کرد: ولی همانطور که به تعامل اعتقاد راسخ دارم و به نظریات فعالان اجتماعی و منتقدین اهمیت بسزایی می دهم ولی به تقابل هیچ اعتقادی ندارم، چرا که هدف شخص من به عنوان مثال در حرکت های اجتماعی و نقش آفرینی در سینما سطح ارتقا فرهنگی مخاطبین مان است، نباید رودروی یکدیگر قرار بگیریم به علت اینکه هیچ سودی از این مسئله کسب نخواهیم کرد، بنابراین تعامل با روزنامه نگاران همواره سازنده تر است.

بازیگر "عصریخبندان" تصریح کرد: تمام روزنامه نگاران اگر در حوزه ای که در آن پیشینه و اطلاعات قوی دارند، قلم بزنند، مطمئنا نتیجه آن مسرت بخش خواهد بود.

کرامتی در پاسخ به اینکه تا به حال گونه های مختلف بازی را از وی دیده ایم، خاطرنشان کرد: بله، همینطور است، علاقه زیادی به قرار گرفتن در شکل و شمایل های گوناگون در حیطه بازیگری داشته ام، اما این تجربه و ریسک را با فرد یا فیلمسازی تجربه خواهم کرد که بیشترین ضریب اعتماد را از آن دریافت کنم، برخی از همکاران من هم در یک قالب تقریبا حضور پیدا می کنند که این مسئله در سینما دنیا مطرح است و در تضاد با امثال افرادی مثل من که در پی تجربه های گوناگون هستند، نیست.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مستند " نلسون ماندلا" گفت: متاسفانه به علت نبود سرمایه مناسب، فعلا ساخت این پروژه متوقف شده است ولی کد های مثبتی از شروع تولید آن گرفته ام که مطمئنا پس از صحت و سقم  خبرهای مربوط به این پروژه‌،  فیلمبرداری آن را آغاز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز