دلشاد با حضور در غرفه برنا:

سریال کیمیا مخاطبان را مقابل تلویزیون میخکوب کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۹:۵۹
کد خبر: ۳۳۸۳۰۹
سریال کیمیا مخاطبان را مقابل تلویزیون میخکوب کرد
شقایق دلشاد بازیگر سریال کیمیا در حاشیه نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری برنا، شقایق دلشاد بازیگر نقش (سولی) در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در خصوص کیفیت نمایشگاه امسال در مقایسه با سالهای گذشته گفت: امسال نخستین بار است که از نمایشگاه مطبوعات دیدن می کنم و برای من که علاوه بر بازیگری در دو حرفه طراحی لباس و صحنه فعالیت دارم، طراحی دکور و نحوه چیدمان غرفه های نمایشگاه مطبوعات که متعلق به خبرگزاری ها و موسسات خبری به صورت دولتی و خصوصی شرکت کرده اند، جذاب بود. این نمایشگاه من را بیشتر ترغیب می کرد که با فراغ بال بازدید کنم. متاسفانه این نمایشگاه برای جذب مخاطب نسبت به دیگر نمایشگاه های برپا شده در کشور در امر تبلیغات کم کاری می کند. برنامه ریزی برای تماشای این گونه نمایشگاههای خاص و در خور تامل بر روی روحیه افراد تاثیر می گذارد و باعث بالا رفتن اطلاعات و جذب شدن به یک موضوع می شود.

دلشاد ایفاگر نقش (سولی) در سریال کیمیا درباره نقش خود به عنوان آخرین کار در دست پخش از صدا و سیما گفت: من به عنوان بازیگر نقش سولی که به عنوان نقش منفی در کنار سایر بازیگران برجسته سریال ایفای نقش می کنم از قسمت 40 سریال کیمیا در لوکیشن زندان، نقش مقابل آزیتا حاجیان را بازی خواهم کرد. هرچند که نقش کوتاهی در این سریال تاریخی دارم، اما همین درون مایه پر محتوا و جنجالی سریال من را مجذوب فیلمنامه کرد و من بازی در این سریال را به عنوان یک موهبت مغتنم شمرده و از این موقعیت به نحو احسن استفاده را کردم.

به گفته ی این هنرمند سریال مردمی کیمیا به کراگردانی جواد افشار با بهره گیری از اکثریت بازیگران، مطرح و چهره در حوزه سینما و تلویزیون و دادن فرصت به بازیگران تازه کار و نسل جدید با تبلیغات وسیع در رسانه ملی توانسته، بیننده های زیادی را به سوی خود معطوف کند و جلوی قاب تلویزیون میخکوب کند. به دیدگاه من این سریال از لحاظ شیوه نگارشی و پرداخت موضوعی که سه برهه از تاریخ ایران قبل از انقلاب، پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس را به نمایش می گذارد تا الان بسیار قوی عمل کرده است.

وی در ادامه درباره فعالیت های آینده خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از بازی در این سریال نقش های زیادی در ژانر طنز به من پیشنهاد شده اما چون من سبک رئال را بیشتر می پسندم، بازی در فیلم سینمایی به نام «نازی آباد، نواب، نیاوران» به کارگردانی ذوالفقاری نسب که در آذرماه کلید می خورد و با کمی وقفه به روی پرده سینما می رود و یک تله فیلم برای شبکه رسانه ملی به کارگردانی امیر مطلق به تهیه کنندگی محسن یارزلو برای بازی انتخاب کردم.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین یک کار تئاتر به اسم دختر ایران زمین در نقش فرشته به کارگردانی اعظم سیدی که احتمال زیاد در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می رود را در برنامه کاری خود خواهم داشت، که امیدوارم علامندان به هنر از تماشای این چند اثر لذت ببرند و رضایتشان را جلب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز