با حضور در غرفه برنا مطرح کرد؛

حجت الله ایوبی: کل بودجه گروه "هنروتجربه" به اندازه سرمایه یک فیلم سینمایی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۷:۲۸
کد خبر: ۳۳۸۵۰۳
حجت الله ایوبی: کل بودجه گروه هنروتجربه  به اندازه سرمایه یک فیلم سینمایی است
رئیس معاونت سینمایی وزارت ارشاد گفت: امیدوارم که در آینده باز هم بتوانیم امکانات نظیر "هنروتجربه" برای فیلمسازان مهیا کنیم.

حجت الله ایوبی رییس معاونت سینمایی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری  برنا، با اعلام اینکه از جوانان مستعد حمایت های بیشتری  در عرصه فیلمسازیی به عمل خواهیم اورد، اظهار داشت: موج و اشتیاق فراوانی که در بین جوانان در عرصه فیلمسازی مشاهده می شود، انگیزه خود ما را برای مهیا کردن شرایط ساخت فیلم برای جوانان بیشتر می کند.

وی در ادامه اضافه کرد: سازمان سینمایی جوان و مدرسه ملی حمایت و پرورش نیروهای فیلمساز را سرلوحه کار خودشان قرار دادند.فارابی هم حمایت های خودش را از این فیلمسازان دریغ نمی کند، هرچند که بودجه محدودی دارد، ولی تلاش کرده تا  دامنه حمایتی خود را توسعه بدهد.

رئیس سازمان سینمایی با اعلام اینکه تشکیل شدن گروه " هنروتجربه" باعث تجربه اندوزی فیلمسازان جوان شده، خاطر نشان کرد:  شور و شوق زیادی پس از تشکیل شدن گروه "هنروتجربه" بین فیلمسازان جوان ایجاد شد، امیدوارم که در آینده باز هم بتوانیم  امکانات دیگری برای فیلمسازان مهیا کنیم. کل بودجه " هنروتجربه" اندازه بودجه یک فیلم سینمایی نمی شود، باید به شور وشوقی که به جوانان اختصاص پیدا کرده توجه کرد و برای حفظ آن تلاش های لازم را به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز