با حضور در غرفه خبرگزاری برنا:

مژده لواسانی: مطبوعات همیشه باعث ارتقا کیفیت برنامه‌های تلویزیونی شده‌اند

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۲:۳۲
کد خبر: ۳۳۸۵۰۸
مژده لواسانی: مطبوعات همیشه باعث ارتقا کیفیت برنامه‌های تلویزیونی شده‌اند
مجری "کافه سوال"گفت: حضور روزنامه نگاران و مطبوعات باعث می شود که سطح کیفی برنامه مربوط با افت روبه رو نشود یا پرونده های که برای برنامه های مختلف سیما منتشر می کنند همگی به پیشرفت و جذابیت آن اثر مربوطه کمک خواهد کرد.

مژده لواسانی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، با اعلام اینکه مطبوعات نقش پر رنگی در ارتقا فرهنگی برنامه های صداو سیما و... دارند، اظهار داشت: بازدید از ۲ نمایشگاه مطبوعات و کتاب همیشه برای من شوق و شور زیادی به ارمغان آورده است، در مجموع تمام اطرفیانم می دانند که در ایام نمایشگاه حتما چندین بار در نمایشگاه حضور خواهم داشت.

وی افزود:حضور مطبوعات همیشه باعث ارتقا محتوا برنامه های خود من شده است، همچنین جنبه دیگر حضور روزنامه نگاران و مطبوعات باعث می شود که سطح کیفی برنامه مربوط با افت روبه رو نشود یا پرونده های که برای برنامه های مختلف سیما منتشر می کنند همگی به پیشرفت و جذابیت آن اثر مربوطه  کمک خواهد کرد.

این مجری با اعلام اینکه متاسفانه افراد راحت طلبی شده ایم و سرانه مطالعه مان چند دقیقه در روز است، افزود: متاسفانه یا خوشبختانه فضای مجازی کاملا جایگاه مشخصی در زندگی روزمره مان پیدا کرده است، ولی ورق زدن کتاب و روزنامه همیشه لذتی را در دل خود گنجانده که فضای مجازی  هیچوقت به آن دست پیدا نخواهد کرد.سطح مطالعه در موضوع های مختلف باید گسترش پیدا کند تا در همه رشته های شغلی وتحصیلی به جایگاه یا رتبه خوبی دست پیدا کنیم.

لواسانی با اشاره به اینکه مطبوعاتی ها حوزه تلویزیون کمتر  برنامه های رسانه ملی را دنبال می کنند، یاد آور شد: این مسئله متاسفانه در جامعه مطبوعات وجود دارد و باید بیشتر نسبت به تماشا برنامه ها از خود میل نشان بدهند، همچنین مبنا انتقاد از یک برنامه ۹۰ قسمتی را تنها به ۱قسمت آن خلاصه ختم نکنند و به جنبه های دیگر و مثبت آن هم نگاه کنند.

نظر شما