تدوین "کفشهایم کو" آغاز شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۳:۲۱
کد خبر: ۳۳۹۳۰۷
تدوین کفشهایم کو آغاز شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «کفش های کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در منطقه نیاوران ادامه دارد.

به گزارش گزوه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در حالی که فیلمبرداری «کفش‌هایم کو؟» جدیدترین فیلم سینمایی کیومرث پوراحمد به تهیه‌کنندگی سیدعلی قائم مقامی در نیاوران ادامه دارد، میثم مولایی تدوین همزمان کار را آغاز کرده است.

تاکنون ۱۵ درصد از فیلمبرداری «کفش‌هایم کو؟» نوزدهمین فیلم سینمایی کیومرث پوراحمد سپری شده است و طی این مدت رضا کیانیان، مجید مظفری، مینا وحید و بهاره کیان افشار مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست رفته‌اند و قرار است طی روزهای آینده بازی رویا نونهالی نیز آغاز شود.

این روزها گروه همچنان در لوکیشین خیابان نیاوران که بیش از ۶۵ درصد از صحنه ها در این محل فیلمبرداری خواهد شد، مشغول کار هستند و میثم مولایی همزمان با فیلمبرداری تدوین «کفش‌هایم کو؟» را آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم که طبق تاکید عوامل، ارتباطی با «شب یلدا» ندارد آمده است: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.

تمام لوکیشن‌های «کفش هایم کو؟» در تهران خواهد بود و رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید و بهاره کیان‌افشار بازیگران اصلی جدیدترین فیلم پوراحمد هستند که قرار است، در روزهای آینده بازیگران جدیدی نیز به کار اضافه شوند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: کیومرث پوراحمد، نویسنده: کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح چهره: مهرداد میرکیانی، صدابردار: آرش برومند، دستیار اول و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکاس: مهدی حیدری، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشکری‌نژاد، مدیر تدارکات: حسین روزبهانی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، منشی صحنه: محسن بهاری، جامه‌دار: سحر سطوت، مشاور پزشکی: مریم نوروزیان و تهیه‌کننده و مدیر تولید: سیدعلی قائم‌مقامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز