رنگ و بوی کتاب خوانی در "کافه هنر" رادیو ایران

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۶:۱۷
کد خبر: ۳۳۹۷۰۴
رنگ و بوی کتاب خوانی در کافه هنر رادیو ایران
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در برنامه "کافه هنر" کتابخوانی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیویی خبرگزاری برنا از امروز دوستداران کتاب می توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را برای برنامه "کافه هنر" در رادیو ایران بخوانند و در کمپین کتاب و کتابخوانی رادیو ایران شرکت کنند.

این برنامه با اجرای روزانه داود حیدری و همکاری سعید اسلام زاده در بخش "کافه کتاب" به معرفی برخی از آثار ادبی، هنری و غیره می پردازد که امشب کتاب امید بازیافته درباره سینمای تارکفسکی نوشته بابک احمدی را معرفی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که "کافه هنر "هر روز به یکی از بزرگان فرهنگ و هنر کشورمان تقدیم می شود، برنتمه امشب به دلیل هم زمانی با سالروز تولد "رهی معیری"  تقدیم وی می شود.همچنین سالروز تولد بیژن نجدی شاعر و داستان نویس مطرح کشور که بخشی از زندگی نامه ایشان بیان می شود.

در بخشی دیگر از "کافه هنر"  به معرفی موسیقی های جدید که به  تازگی از صدا و سیما مجوز پخش گرفته اند، می پردازد و برای  امشب در آیتم "تک آهنگ" قطعه ی موسیقی تلفیقی  "هوای عاشقی " به خوانندگی ابراهیم سنگابی، شاعر حبیب الله بخشوده و  آهنگساز امیر حمزه جباریان پخش می شود.

گفتنی است که در کافه هنر آخرین خبرهای فرهنگی با جرای تینا میر کریمی در بخش "باجه"، گزارش های فرهنگی در بخش "نیمکت ویژه" پخش می شود و همچنین گزارش از شهرستان ها ومعرفی جاذبه های دیدنی مناطق مختلف کشورمان در آیتم "میراث فرهنگی " که اجرای آن را عبدالرضا مجدی بر عهده دارد از دیگر بخش های این برنامه است. کافه هنر علاوه بر این بخشی از زمان خود را در آیتم "میز طنز" به معرفی طنز پردازانی که شهرت کافی نداشته اما در این زمینه فعال هستنند اختصاص داده است.

"کافه هنر" از شنبه تا چهارشنبه این هفته با تهیه  کنندگی مرضیه طبرستانی، هماهنگی زهرا قائدی وبازیگری علی رضا تابان  در ساعت 20 شب از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز