فرشاد پیوس با "بچه های مردم" در شبکه یک

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۳۹۹۷۷
فرشاد پیوس با بچه های مردم در شبکه یک
با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و گوام در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه فرشاد پیوس به همراه ماهان، پویان و جانان فرزندانش مهمان بچه های مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا،  مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه بچه های مردم اظهار داشت:مصمم هستیم با حضور فرشاد پیوس آقای گل سالهای پیش تیم ملی و پرسپولیس در کنار فرزندانش در برنامه از مسیر های درست رسیدن به دنیای ورزش قهرمانی برای نوجوانان صحبت کنیم. قطعا حضور  پیوس در کنار فرزندانش در برنامه میتواند فرصتی باشد تا او  اتفاقات و فراز و نشیب های دنیای قهرمانی را برای نوجوانان بازگو کند.

احمدی افزود: حضور قهرمانان. هنرمندان. ورزشکاران. نخبه های علمی. دانش آموزان موفق, نوجوانان متخصص و.... در برنامه  میتواند نمونه ایی باشد برای الگو برداری و گاه تغیر مسیر نوجوان از مسیری که در مورد آن کمتر میدانسته, ما باید برای نوجوان معرف مسیر باشیم نه تعین کننده مسیر , خیلی از نوجوانان ما علاقه مند هستند به دنیای هنر و دنیای ورزش قهرمانی پای بگذارند پس نیاز است رفته های این مسیر را بهتر ببینند و بیشتر بشنوند. نیاز است ما از الگو های موفق و نا موفق برای نمایش واقعیت زندگی آنها برای نوجوانی که امروز در مرحله انتخاب است استفاده کنیم.

احمدی ادامه داد: برنامه بچه های مردم به دنبال طرح مسله است و گاهی با شوخی با موضوعات جدی حتی در فضای طنز میخواهد برای مسایل مبتلا به نوجوان یاداوری کننده باشد نه ناصح و پیش گیرنده صرف, ما معتقد هستیم نوجوان امروز بسیار عاقل و باهوش است و نباید او را   نصیحت کنیم. ما در محیطی دوستانه به یاد هم میاندازیم آنچه را این گروه سنی بهتر از هر کسی میداند. سه تبلت جایزه "حامی سیما "مجری طرح برنامه به برندگان مسابقه ونظرسنجی پیامکی در پایان هرهفته است. با ۳۰۰۰۰۱۲۰ با ما در تماس باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز