آخرین فیلم سینمایی هاتف علیمردانی روزهای پایانی تدوین خود را پشت سر می گذارد

لشگری‌قوچانی: بازی "حامد بهداد" در "هفت ماهگی" چشم نواز است/ ضعیف‌ترین فیلم تلویزیون از پر تماشاگرترین فیلم سینمایی، مخاطب بیشتری دارد

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۹:۰۵
کد خبر: ۳۴۱۷۵۳
لشگری‌قوچانی: بازی حامد بهداد در هفت ماهگی چشم نواز است/ ضعیف‌ترین فیلم تلویزیون از پر تماشاگرترین فیلم سینمایی، مخاطب بیشتری دارد
تهیه کننده سینما گفت: نقش آفرینی "حامد بهداد" در "هفت ماهگی" خیلی چشم نواز است، مطمئن هستم که بازی وی بشدت مورد توجه قرار خواهد گرفت، این بازیگر منش حرفه ای را سرلوحه حرفه خود کرده است، امیدوارم این مسیر برای وی هیچوقت قطع نشود.

منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی "هفت ماهگی" در  گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، با اعلام اینکه این اثر شاخص های مثبت زیادی را در دل خود گنجانده است، اظهار داشت: سال گذشته فیلم سینمایی "کوچه بی نام" در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و همانطور که قبل از نمایش این اثر  در گفتگو خود با رسانه ها اعلام کرده ام، این اثر  با تعریف و تمجید بسیار اصحاب سینما و رسانه مواجه شد.

وی در ادامه اضافه کرد: نقش آفرینی "حامد بهداد" در این فیلم خیلی چشم نواز است، مطمئن  هستم که  بازی وی بشدت مورد توجه قرار خواهد گرفت، این بازیگر  منش حرفه ای  را سرلوحه حرفه خود کرده است، امیدوارم این مسیر برای وی هیچوقت قطع نشود.

این تهیه کننده در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه "هفت ماهگی" هم مانند "کوچه بی نام" به مسائل و مشکلات روزمره اجتماعی می پردازد، خاطر نشان کرد: فیلمساز این اثر نمایشی با نگاه بی طرفانه  و بدون موضع خود به مشکلات فرهنگی که در  وجود خانواده و اجتماع طبقه متوسط یا ضعیف شکل گرفته را نشان می دهد.

قوچانی با اشاره به اینکه در 2 اثر آخر هاتف علیمردانی معضلات خانواده ها بی پولی نیست، خاطر نشان کرد: عدم انسجام خانواده ها در آثار  هاتف علیمردانی هیچوقت مسائل اقتصادی مطرح نشده و بیشتر فرهنگ یا نوع رفتار و روابط افراد شکاف یا مشکلی را برای این خانواده ها به بار آورده است، این کارگردان از این زاویه خیلی هنرمندانه به اتفاق های روزمره اجتماعی می نگرد.

وی در رابطه با حادثه ای که برای "باران کوثری"  بازیگر نام آشنا سینما در مقطع تولید این اثر سینمایی رخ داد، گفت: سلامتی حفظ یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران برای بنده و تمام گروه "هفت ماهگی" از  هر مسئله ای مهم تر بوده و خواهد بود. خوشحال هستم که وی از این تصادف جان سالم به در برده است، هرچند که هنوز  هم سلامت کامل خود را بدست نیاورده، ولی با همان وضعیت سر فیلمبرداری حاضر شد و تصویربرداری فیلم به پایان رسید، هم اکنون تدوین فیلم هم روزهای آخر خود را پشت سر می گذارد.

تهیه کننده "کوچه بی نام" در پاسخ به اینکه آیا اواخر آذرماه زمان مناسبی برای نمایش عمومی این فیلم است، گفت: این فیلم هم با توجه به مضمون اجتماعی و جذابی که در دل خود فرو نهاده است، می تواند بهترین فروش پاییز را برای سینما به ارمغان بیاورد. برنامه ویژه ای هم برای تبلیغات و اطلاع رسانی  نمایش این فیلم هم مانند "عصر یخبندان" درنظر گرفته ام.

وی یادآور شد: به عنوان تهیه کننده این اثر سعى خواهم کرد اطلاع رسانى مناسبى براى "اکران کوچه بى نام" انجام دهم تا مردم از اکران فیلم مطلع شوند و با توجه به استقبال مردمى در جشنواره فجر ، مطمئن هستم با تبلیغات چهره به چهره یا همان دهان به دهان ، کوچه بى نام به اکران پاییزى رونق خاصى خواهد بخشید.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی "محمد رسول الله" اثر ملی است که باید از آن حمایت های لازم صورت بگیرد، فیلم بسیار جذاب و محترم است که توانسته مخاطبان زیادی را برای تماشا خود به سالن سینما بکشاند و به توفیق های خوبی هم دست پیدا کرده، به نظر من در حال حاضر زمان پخش این فیلم فاخر سینمایی از صداوسیما فرا رسیده، چرا که بحث فروش این فیلم اصلا موضوعیت ندارد و  هدف از ساخت این اثر چیز دیگری بوده است، این مسئله را به این علت مطرح می کنم  که  90 درصد شهر های کشور از کمبود سالن های سینما رنج می برند، باید فرصت را برای نمایش این فیلم در یک مناسبت خاص از رسانه ملی فراهم کنیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: ضعیف ترین سریال تلویزیون به مراتب مخاطبان بیشتری از پر بیننده ترین اثر سینمایی دارد، به عنوان مثال شاید "مزار شریف" آنطور که باید و شاید در سینما دیده نشده است ولی شک ندارم که درصورت نمایش ان از صداوسیما بیشتر از 20 میلیون نفر به تماشا ان خواهند نشست.در هرصورت امیدوارم  مدیران تلویزیون  در  ولادت مولای متقیان حضرت علی "ع" اقدام به پخش "خط ویژه" کنند، لذا هنوز خیلی از مردم کشورمان موفق به تماشا این اثر که به بی عدالتی و ناعدالتی توزیع ثروت می پردازد، نشده اند.امیدوارم صدا و سیما با معاونت سینمایى به تعاملى مناسب در خصوص اکران فیلمهاى سینمایى ایرانى بعد از پخش در شبکه خانگى برسند .

قوچانی در آخر عنوان کرد: 12 روز از توزیع "عصریخبندان"  در شبکه نمایش خانگی گذشته است که طی این مدت 3 مرتبه شبکه های ماهواره اقدام به پخش ان کرده اند، بدون کوچکترین هماهنگی این مسئله رخ داده است که این امر لطمه زیادی به فروش این اثر در شبکه رسانه خانگی وارد خواهد کرد. امید است صدا و سیما در مقابله با تخلفات ماهواره از آثار سینمای ایران حمایت جدی تری کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز