مصطفی محمودی مدیر جشنواره سی و چهارم جشنواره تئاتر شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۹:۰۸
کد خبر: ۳۴۴۳۴۰
مصطفی محمودی  مدیر جشنواره سی و چهارم جشنواره تئاتر شد
سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مصطفی محمودی را به عنوان مدیر بخش روابط عمومی منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مصطفی محمودی، منتقد تئاتر و مدرس دانشگاه با حکم دکتر سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر بخش روابط عمومی جشنواره سی و چهارم منصوب شد.

 متن حکم دبیر جشنواره تئاتر فجر خطاب به مصطفی محمودی به این شرح است:

«هنرمند گرامی

جناب آقای مصطفی محمودی

برگزاری بزرگترین رویداد سالانه تئاتر ایران نیازمند کوشش و اهتمام هنرمندان، مدیران و کارشناسان خبره ای است که منزلت و شأن گرانقدر و مناسب نام ایران عزیز و جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به این رخداد گرامی بخشد.

مدیریت کارآمد و کوشش هایی که از جنابعالی توقع می رود، اعتلا و درخشش سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را نوید خواهد داد.

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان «مدیر بخش روابط عمومی »منصوب می شوید.

برقراری ارتباط مؤثر دبیرخانه جشنواره و رسانه ها، تهیه حرفه ای اخبار و گزارش ها از فرآیند برگزاری جشنواره، نظارت بر تهیه محتوای قابل انتشار در نشریه و سایت، نظارت بر مستندسازی رویدادهای جشنواره به صورت مکتوب، تصویری و نظارت بر فرآیند صدور توزیع بلیط های جشنواره از مهم ترین وظایف این بخش به حساب می آید.

امید است در سایه الطاف خداوندی و کاربست دانش و مهارت حرفه ای خود در این امر پیروز و توانمند باشید.»

مصطفی محمودی سابقه ۲۴ ساله حضور حرفه ای در عرصه رسانه های مختلف جمعی را دارا بوده و در رسانه های یاد شده به عنوان سردبیر، عضو شورای سردبیری، نویسنده، مجری کارشناس حضور داشته است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و دانشجوی دوره دکترای مدیریت رسانه است. عضویت در چند دوره هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به عنوان نایب رییس، سخنگو و مدیر روابط عمومی، عضویت در کانون جهانی منتقدان تئاتر، عضویت در هیات مدیره یک دوره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، عضو انجمن روابط عمومی ایران، مدیریت اسبق روابط عمومی و مشاور رسانه ای معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه ای تبلیغات و مدیر روابط عمومی نمایش های مختلف، منتقد برگزیده تئاتر کشور در چهارمین دوره اردیبهشت تئاتر ایران، مدیر سابق روابط عمومی خانه تئاتر و سردبیر ماهنامه داخلی این تشکل صنفی، دبیر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه(سینمای خانگی) ایران، کارشناس و کارشناس مجری سینما و تئاتر شبکه های مختلف رادیو و تدریس در دانشگاه از جمله سوابق و فعالیت های مصطفی محمودی محسوب می شود.

 سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهمن ماه امسال با دبیری سعید اسدی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز