محمد علی کشاورز به تماشا "هتلی ها" رفت

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۴۵۲۳۴
محمد علی کشاورز به تماشا هتلی ها رفت
محمدعلی کشاورز یکشنبه 8 آذر با حضور در این مجموعه به تماشای نمایش «هتلی‌ها» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نشست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر  خبرگزاری برنا، کشاورز در پایان نمایش ضمن تقدیر از بازی عالی و بی‌نقص بازیگران این نمایش اظهار امیدواری کرد تمامی هنرمندان در کنار مردم و برای مردم آثارشان را خلق کنند.

وی همچنین خطاب به مهندس رجبی معمار رئیس تماشاخانه‌ ایران‌شهر که وی را همراهی می‌کرد، گفت: هر جا که شما باشید یقیناً فرهنگ و هنر نیز آنجا خواهد بود، برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارم.

مهندس مجید رجبی معمار نیز ضمن خوش‌آمد گویی به این هنرمند بزرگ خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در مجموعه تماشاخانه و خانه هنرمندان تقدیر و اهتمام ویژه به هنرمندان پیشکسوت کشور خواهد بود که در این مسیر انشالله با یاری اهالی هنر به نتایج مطلوب و درخور شأن هنر این سرزمین دست پیدا کنیم.

نمایش «هتلی‌ها» پیش‌تر نیز میزبان هنرمندانی چون: دکتر محمود عزیزی، مسعود فروتن، مهدی شفیعی، رسول صدرعاملی، رضا بابک، پری صابری، حسین مسافر آستانه، هوشنگ گلمکانی، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، لوریس چکناواریان، علیرضا شجاع‌نوری، جمشید گرگین، هوشنگ مرادی کرمانی، آزاده پور مختار، هرمز هدایت، ستاره اسکندری و ... بوده است.

نمایش «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان و به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با بازی (به ترتیب حروف الفبا): حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، مونا فرجاد، سام کبودوند، آیه کیان‌پور، ستایش محمودی و آناهیتا همتی همه‌روزه تا 17 آذرماه در تماشاخانه‌ ایران‌شهر ساعت 19:30 و پنج‌شنبه و جمعه علاوه بر روال عادی ساعت 21:15 دقیقه نیز در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز