تدوین «ایستاده در غبار» به راف کات رسید

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۵۷۰۶
تدوین «ایستاده در غبار» به راف کات رسید
تدوین فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که همزمان با فیلمبرداری آغار شده بود اکنون به راف کات رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، نخستین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان که ۲۰ شهریور در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده بود، مرحله فیلمبرداری را پشت سر گذاشت و تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود اکنون به مرحله راف کات رسیده است.

بدین ترتیب فیلمبرداری اولین تجربه سینمایی محمدحسین مهدویان در مقام کارگردان پس از ۷۰ روز به پایان رسید و سجاد پهلوان زاده تا کنون نیمی از تدوین اولیه را انجام داده است. سجاد پهلوان زاده پیش تر تدوین فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» را بر عهده داشت.

فیلمبرداری تیتراژ فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز بعد از اتمام کار توسط هادی بهروز انجام شد. تیتراژ این فیلم توسط حسین جمشیدی گوهری ساخته خواهد شد. وی ساخت تیتراژ مجموعه «آخرین روزهای زمستان» و فیلم های سینمایی «ترنج» و «طعم شیرین خیال» را در کارنامه خود دارد.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به لحاظ ساختار یکی از متفاوت ترین تولیدات سینمای ایران خواهد بود چرا که در بعضی از سکانس های آن، صدای به جامانده از زمان جنگ استفاده خواهد شد.

هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان ایفاگر نقش اصلی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی از دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند.  این فیلم بخش هایی از داستان زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می کشد.

«ایستاده در غبار» به تهیه کنندگی حبیب اله والی نژاد ساخته شده و محصولی از سازمان هنری و رسانه ای اوج است.

نظر شما