نامه کارگردان «خواب تلخ» به مردم

۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۹:۰۳
کد خبر: ۳۴۶۱۱۶
نامه کارگردان «خواب تلخ» به مردم
کارگردان فیلم سینمایی «خواب تلخ» با انتشار نامه ای از تماشاگران فیلمش برای استقبالی که نسبت به اکران عمومی این فیلم سینمایی به عمل آوردند، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن امیریوسفی کارگردان فیلم سینمایی «خواب تلخ» با انتشار نامه ای از تماشاگران این فیلم سینمایی به جهت استقبال خوبی که از این اثر سینمایی به عمل آوردند، تقدیر کرد.

در متن نامه امیر یوسفی آمده است:

«فرصت تماشای فیلمهایم با مردم ایران، فرصتی بوده که من خیلی کم شانس استفاده از آن را داشتهام، اما اعتراف میکنم که تماشای «خواب تلخ» با شما و شنیدن صدای خندههایتان همه خستگی سالهایی را که این فیلم نمایش داده نشد از تنم بیرون کرد.

«خواب تلخ» به یمن حضور شما و اعتنایی که به آن داشتید حالا پرفروشترین فیلم گروه هنر و تجربه شده و این بیش از هر چیز نه تنها برای من که برای همه کسانی که این سالها پای این سینما ایستادند، منشاء امیدواری است. امیدواری به این که هنوز چراغی روشن است و من و امثال من هنوز میتوانیم روی مخاطبان سینمای ایران حساب کنیم.

استقبال از «خواب تلخ» و پرفروش شدن آن پیش از هر چیز مرا به راهی که در سینمای ایران انتخاب کردهام مصممتر و استوارتر ساخت. راهی که میدانم حالا پیمودنش با حضور و در کنار شما، سخت نیست.

تماشای «خواب تلخ» نفس به نفس تماشاگر ایرانی، به خصوص در شب افتتاحیه فیلم تجربهای بود که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد، هر چند در آن شب به یادماندنی، به دلیل مشکلات اجرایی و کمبود صندلی شرمنده بسیاری از بزرگانی شدم که منت گذاشته و به تماشای فیلمم آمده بودند، اما با این حال و ضمن عذرخواهی از همه دوستانی که نتوانستیم در حد شان و منزلتشان پذیرای آنها باشیم، اجازه میخواهم بار دیگر از همه کسانی که به تماشای «خواب تلخ» نشستند، تشکر و سپاسگزاری کنم.»

نظر شما