دکور نمایش «دروازه ساعات» تکمیل شد

۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۱:۵۶
کد خبر: ۳۴۶۱۱۸
دکور نمایش «دروازه ساعات» تکمیل شد
طراحی صحنه نمایش «دروازه ساعات» توسط ایرج طایفه در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، ایرج طایفه مدیر تولید و طراح صحنه نمایش «دروازه ساعات» که قرار است به مدت ۱۰ شب در  جزیره کیش روی صحنه برود، گفت: نمایش «دروازه ساعات» در طی سال های گذشته چندین بار اجرا شده و دکور آن از سال های پیش طراحی شده بود اما در کیش تمرکز ما بیشتر بر تلفیق دکور قبلی با امکاناتی بود که در حال حاضر داشتیم.

وی درباره طراحی صحنه نمایش های مذهبی گفت: صحنه ای که ما ایجاد کردیم کاملا با فضای کار همخوانی دارد و معمولا نمایش های مذهبی به همین صورت طراحی می شود و تنها تفاوت آن در جزییات صحنه است.

طایفه با اشاره به نام محسن شهسواری، امیرحسین طاهریان و محمد حجتی به عنوان همکاران گروه طراحی صحنه ادامه داد: این کار با زحمات شبانه روزی این افراد، حدود ۴۸ ساعت به طول انجامید و در حال حاضر تکمیل شده است.

طایفه افزود: دکور صحنه «دروازه ساعات» به شکل دو طبقه طراحی شده که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ وجه مشکلی برای بازیگران و گروه ایجاد نخواهد کرد و تحمل وزن زیاد را خواهد داشت.

تئاتر «دروازه ساعات» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی با محوریت اربعین حسینی قرار است به مدت ۱۰ شب از چهارشنبه ۱۱ آذر ماه و در قالب ویژه برنامه سوگواره «مسلخ عشق» در جزیره کیش روی صحنه برود.

نظر شما