اختصاصی خبرگزاری "برنا"

اکران "ای ام نات سالوادور" به ۲۳ بهمن موکول شد/ تاخیر در ورود رضا عطاران و ریوالدو به سینما

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۱:۱۳
کد خبر: ۳۴۷۵۷۰
اکران ای ام نات سالوادور به ۲۳ بهمن  موکول شد/ تاخیر در ورود رضا عطاران و ریوالدو به سینما
این تهیه کننده گفت: مشکلات زیادی بر سر اکران این اثر سینمایی به وجود امد که با توجه به این شرایط نهایتا نمایش عمومی این فیلم به بعد از جشنواره فیلم فجر ختم شد.

منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم سینمایی "ناردون"  در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در رابطه با آخرین وضعیت نمایش این اثر سینمایی، اظهار داشت: متاسفانه شرایط نامساعد برای نمایش این اثر سینمایی رخ داد و همین امر سبب تاخیر در نمایش فیلم شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه یک سری از صحبت ها را نمی توانم بازگو کنم ولی در حال حاضر نمایش "آی ام نات سالوادور" به  بعد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر موکول شده است یا به عبارت دیگر اکران فیلم به 23 بهمن ماه ختم شده است.

این تهیه کننده در رابطه با رقابت فیلم خود با دیگر آثار نوروزی، تصریح کرد: این اثر نمایشی خیلی زودتر از اکران نوروزی به روی پرده می رود ولی در مجموع هیچ ابایی از رقابت با سایر آثار سینمایی نداریم، چرا که "آی ام نات سالواودر" پتانسیل فروش خوبی را در دل خود به زعم خیلی از دوستان و کارشناسان گنجانده است.

1758901

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و...

عوامل تولید این فیلم عبارت است از کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده:رضا مقصودی،مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری آذر، صدابردار: غلامرضا دوزنده زنوزی، طراحان گریم: امید گل زاده،- آرزو حلاجی، طراحی صحنه و لباس: محسن غلامی، تدوین: حسن ایوبی، صداگذار: حسین مهدوی، برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی، جانشین تولید: عباس نصرالله، مدیر تولید ایران: ناصر ریحان صفت، دستیار تهیه کننده برزیل: ابراهیم عامریان، دستیار تولید برزیل: اوسفالدو، دستیاران فیلمبردار: مهدی امیری، ایمان غفوری آذر، بابک سعیدی آزاد، دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس، دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دوست، مدیر روابط عمومی: مهسا همتی، مدیر تدارکات ایران:  محمود ریحان صفت، تدارکات برزیل: مونیزی، مشاور زبان: دکتر مریم رحیمی، مهندس امیر رحیمی، تهیه کننده: منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز