گزارش متفاوت «دوربین مستند» از ایستگاه های خدمات رسانی به زائران کربلا

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۴۷۹۸۲
گزارش متفاوت «دوربین مستند» از ایستگاه های خدمات رسانی به زائران کربلا
«دوربین مستند» سراغ ایستگاه‌های خدماتی رفته است که نه در مسیر رفت بلکه زمان برگشت زائران از حرم اباعبدالله الحسین (ع) بدون چشمداشت مالی به آنها خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، قسمت جدید از مجموعه «دوربین مستند» گزارشی از ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران ایرانی حرم اباعبدالله الحسین (ع) است که در حوالی مرز مهران ضبط شده است.

 سعید رسولی تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه در این زمینه توضیح داد: ایستگاه هایی برای خدمات رسانی به زائران کربلا وجود دارد که عراقی ها به آن موکب می گویند و در مسیر رفت به زائران خدمات رفاهی و درمانی می دهند. اما قبل از رسیدن به مرز مهران در ایران هم چنین ایستگاه هایی وجود دارد.
وی افزود: همواره در مسیر رفت خدمات رسانی مشهودتر است ولی ما در «دوربین مستند» سراغ ایستگاه هایی رفتیم که در مسیر برگشت به زائران خدمات می دهند؛ خدماتی خودجوش و بدون چشمداشت مالی.
این مستندساز تأکید کرد: برای تولید این قسمت سه روز در مرز مهران به سر بردیم و ضمن تهیه گزارش از یکی از ایستگاه های خدمات رسانی، با زائرانی که از عراق برمی گردند، درباره حس و حالشان گفتگو کرده ایم.
این قسمت از «دوربین مستند» با نام «شور حسینی» ساعت 9:10 و 18:40 روز پنجشنبه 19 آذر همزمان با 28 صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص) در 15 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.
دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از تصویربردار: مهدی مولایی، دستیار تصویر: مهدی مشتاقی، تدوین: مریم شاپوریان، دستیار تهیه: پوریا زندباف.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز