خبرگزاری برنا گزارش می دهد:

امیر حسین مدرس : درباره "کوله پشتی" مطالبی را منتشر خواهم کرد

۱۳۹۴/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۹:۲۷
کد خبر: ۳۴۸۵۵۱
امیر حسین مدرس :  درباره کوله پشتی مطالبی را منتشر خواهم کرد
فضای مجازی این روزها تحول شگرف زیادی در رابطه با ایجاد ارتباط بین کاربران و افراد صاحب نام هنری برقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری برنا، امروزه فضای مجازی با مزایا و معایب زیادی که در دل خود گنجانده، مسیر ارتباط گیری راحتی بین کاربران خود با چهره های معروف صنف های شغلی مختلف شکل داده است.

به همین سبب امروز شاهد انواع و اقسام نظریه ها در غالب نگارش متن های و انتشار عکس های هستیم که هر کدام با مضمون و نگاه های متفاوت محل مناقشه کاربران با شخصیت های صاحب نام  شده است، در این بین محبوب احمدی زاد که  در پیچ اینستاگرام خود به واکاوی یا تحیل سبک و سیاق برنامه مجریان صداوسیما می پردازد که بازتاب های زیادی بین کاربران اینستاگرام پیدا کرده است.

وی در تازه ترین مطلب خود به بحث برند شدن برنامه "نیم رخ ها" و "کوله پشتی" با اجرای امیرحسین مدرس و شمایل این مجری پرداخته همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود به وضعیت فعلی مدرس نگاهی انداخته و نکاتی کوتاه را در رابطه با برنامه "کوله پشتی"،  کارنامه حرفه ای  و جایگاه فعلی وی به تحریر درآورده است که متن اصلی آن به شرح ذیل است:

اعجابی به نام #امیرحسین_مدرس(نه الان-قبلترها!)

اگر #نیمرخ را به خاطر بیاورید حتما جوانی را در ذهن خود متصور میشوید که همیشه خدا خوش صدا، خوش چهره، (موقشنگ) و مودب بود.. شاید پارتنر شدن مدرس و رفیعی یک جرقه در رسانه ملی بود که هرگز به آتشی گرمابخش تبدیل نشد چون نیم رخ و تفکر خلاق آن در ادامه مسیر پویای خود نابود شد.

((#نیم_رخ جوان مرگ، میتوانست این وضعیت آشفته #اجرا و #مجریان را که، هر ننه قمری در آن جولان میدهد و ادعایش لایه اوزون را پاره میکند، سر و سامانی بخشد اما به حق، جوانی ناکام بود و ماند و رفت... خدایش بیامرزد...))

در این میان فردی به نام امیرحسین بال و پرگرفته بود و #محبوب یک ایران شد.

بیانش خوب، سواد ادبیش خوب، هوش هیجانیش خوب، برقراری ارتباطش با دوربین و مخاطب خوب، بداهه پردازیش خوب... امتیازات امیرحسین کم نبود و هنوز هم از انگشت شمار خوبان است و تاکید دارم ((از خیلی ها، خیلی بهتر است..)) اما همانگونه که نیمرخ تمام شد انگار امیرحسین هم در اجرا( به دلیل نداشتن سیاست کاری مناسب)تمام شد..

مدرس تبدیل به فردی شد که هروقت برنامه ای مجری نداشت او ذخیره اش بود..

برای نمونه جانشینی او در کوله پشتی .. صندلی داغ و... و تا جایی پیش رفت که در برنامه مردم چی میگن #علی_زاهدی، او تبدیل به یک معلم فن بیان شد و آموزش گویندگی میدهد! (مدرسی که باید هنوز اجرا کند)

هرچند مباحث مفیدی میگوید اما حقیقت این است که (مسیر مدرس به جام جم ناهموار شد!)

کافیست او را با #شهاب_حسینی مقایسه کنیم..

شهاب بعد از سالها که به تلویزیون با عنوان مجری می آید برنامه آبرومند #آبی_شو را اجرا میکند(مراتب حرفه ای گری) اما مدرس در هر جا که صدایش بزنند حاضر است و این یعنی عدم رفتار درست و حرفه ای..

(مدرس انگار بلد نیست مخاطب تشنه تربیت کند)

او برعکس شهاب حسینی که مخاطب را طوری تربیت کرده که وقتی هست، همه نگاه ها به سمتش میچرخد، کمی خود را تکراری کرده..(دم دستی)

مدرس خواننده هم هست و خوب میخواند ولی تصور #منتقد این است که هرکسی باید یک امر تخصصی را پیش بگیرد و اگر فعالیت جانبی هم داشت آرام حرکت کند تا ذهن آشفته مردم(که بشدت! زود! فراموش میکنند) به سوی مرگ فیزیکی و روحی هنرمند روانه نشود..

در هنرمندی امیرحسین مدرس شکی نیست اما او باید خط خود را مشخص کند و قدر خود را بداند.. حداقل در اجرا...

اما این تحلیل اینستاگرامی توسط محبوب احمدی زاد باعث شد که امیر حسین مدرس لب به سخن بگشاید که اسکرین شات سخنان وی را در پایین این مطلب می توانید، مشاهده کنید:

index

 

به هرترتیب خبرگزاری برنا به عنوان صدای رسای نسل جوان حاضر هست که مقدمات گفتگو را در صورت رضایت امیر حسین مدرس مجری و بازیگر  در ارتباط با "کوله پشتی"مهیا کند تا طرفدارن وی گوش خود را به ناگفته های او بسپارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز