نمایش و نقد «جامه دران» در فرهنگسرای فردوس

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۵:۲۰
کد خبر: ۳۴۸۸۰۶
نمایش و نقد «جامه دران» در فرهنگسرای فردوس
فیلم سینمایی «جامه دران» نخستین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا قطبی در هفتاد و پنجمین نشست خانه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «جامه دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در هفتاد و پنجمین نشست «سکانس خانه فیلم» فرهنگسرای فردوس در روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۸ اکران و جلسه نقد و بررسی آن با حضور برخی از عوامل فیلم و هیوا مسیح (منتقد) برگزار می شود.

«جامه دران» در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد و در بخش های بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نگاه نو جشنواره فیلم فجر سی و سوم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود.

داستان این فیلم درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به حمیدرضا قطبی کارگردان، سید جمال ساداتیان تهیه کننده، ناهید طباطبایی و حمیدرضا قطبی نویسنده، امیر مهاجر بازنویسی فیلمنامه، واهیک خچومیان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، علی محمد قاسمی مدیر فیلمبرداری، یدالله نجفی صدابردار، سعیده دلیریان منشی صحنه، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه و لباس، حسن حسندوست تدوین، سعید انصاری موسیقی، امیرحسین قاسمی صداگذاری و میکس، آریان امیرخان مشاور رسانه ای و روابط عمومی و سید محمدحسین ساداتیان عکاس اشاره کرد.

بازیگرانی چون مهتاب کرامتی در نقش شیرین، باران کوثری در نقش گوهر، پگاه آهنگرانی در نقش مه لقا، مصطفی زمانی، افسراسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط خواه و الهام نامی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۸ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز