پایان فیلمبرداری "کفش هایم کو" با نقش آفرینی رضا کیانیان

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۳:۱۹
کد خبر: ۳۴۸۸۱۹
پایان فیلمبرداری کفش هایم کو با نقش آفرینی رضا کیانیان
فیلمبرداری «کفش‌هایم کو؟» نوزدهمین فیلم بلند سینمایی کیومرث پوراحمد به پایان رسید و این فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی قائم مقامی تهیه ‌کننده فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» ۱۶ آبان ماه آغاز شد و پس از ۳۴ جلسه فیلمبرداری، شامگاه ۲۱ آذر ماه با فیلمبرداری سکانس‌های خیابانی و با حضور مجید مظفری به پایان رسید.

وی ادامه داد: پیش از اتمام مهلت مقرر، فرم حضور در جشنواره را پر کرده ایم و این روزها در تلاش هستیم تا نسخه با کیفیت و مطلوب فیلم را به دبیرخانه فجر ارسال کنیم. با توجه به اینکه با همکاری همه گروه از زمان پیش بینی شده ابتدایی فیلمبرداری، کار زودتر به پایان رسید تمرکز بیشتری را بر مراحل فنی گذاشته‌ایم.

قائم‌مقامی توضیح داد: پیش از این میثم مولایی کار تدوین و محمود موسوی‌ نژاد کار صداگذاری را آغاز کرده‌اند و به تازگی فردین خلعتبری ساخت موسیقی متن فیلم را شروع کرده است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، شقایق فراهانی، بهاره کیان‌افشار، مینا وحید و منصوره وافری بازیگران فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که برخلاف برخی اخبار ارتباطی با شب یلدا ندارد آمده است: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.

سایر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: کیومرث پوراحمد، نویسنده: کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح چهره: مهرداد میرکیانی، موسیقی: فردین خلعتبری، صدابردار: آرش برومند، تدوین: میثم مولایی، صداگذار: محمود موسوی‌نژاد، دستیار اول و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکاس: مهدی حیدری، تهیه‌کننده و مدیر تولید: علی قائم‌مقامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز