انتقاد نماینده کرمان از سریال «شهرزاد»

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۶:۱۷
کد خبر: ۳۴۸۸۲۱
انتقاد نماینده کرمان از سریال «شهرزاد»
نماینده مردم کرمان و راور ضمن انتقاد از آنچه توهین صورت گرفته به مردم کرمان در سریال «شهرزاد» دانست ، خواستار برخورد وزیر ارشاد با این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: به جای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، متاسفانه این روزها سیاسی‌کاری و نداشتن یک برنامه جامع فرهنگی در اولویت زیرمجموعه‌های این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی گفت: بر اساس شواهد و قرائنی که داریم، زیرمجموعه راه خاصی می‌رود که با فرمایشات وزیر آموزش و پرورش در تضاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: اخیرا سریالی با عنوان «شهرزاد» به کارگردانی شخصی به اسم «ح. ف» در شبکه نمایش خانگی آمده که توهین جدی به مردم ولایتمدار و بصیر دیار کریمان شهر کرمان است.

زاهدی تاکید کرد: این مسئله جای تاسف دارد که اجازه پخش چنین سریال‌هایی را می‌دهند و لازم است نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند و ما نیز شکایت به قوه قضائیه را در دست پیگیری داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد هنوز حل نشده است؛ به گونه‌ای که ۲ ماه از حقوق آنها و بیش از ۲ سال از پاداش پایان خدمت آنها پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به مشکلات حقوق و مزایای برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها عنوان کرد: اعضای هیات علمی که قبل از سال ۹۳ بازنشسته شده‌اند، با عسر و حرج مواجهند، دریافتی یک استاد تمام بازنشسته در حد یک و نیم میلیون تومان است که این برای یک استاد تمام خیلی سخت است.

زاهدی ادامه داد: قرار بود حقوق فرهنگیان بازنشسته نیز با شاغلان متناسب شود که این کار صورت نگرفته است و این در حالی است که بسیاری از این افراد در سنین بازنشستگی، فرزندان در آستانه ازدواج دارند، اما جالب است که یارانه برخی از آنها را نیز حذف کرده‌اند.

وی در پایان با تسلیت درگذشت تعدادی از مردم استان کرمان به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان و رفسنجان تلاش زیادی کرده‌اند و وزیر بهداشت نیز به کرمان سفر کرد و امیدواریم امروز توزیع دارو انجام شود تا نگرانی مردم برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز