دبیر کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص):

کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) تجربه ای موفق بود

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۹:۴۱
کد خبر: ۳۴۹۱۵۲
کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) تجربه ای موفق بود
دبیر کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) گفت: در این کارگاه بیش از نیمی از هنرجویان به نتایج قابل توجه و خوبی درباره موضوع پوستر رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) با موضوع نقش علم و فناوری در زندگی بشریت روز جمعه-20 آذرماه- در محل دبیرخانه این جایزه برگزار شد.

شهاب اشتری دبیر کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) درباره کم و کیف برگزاری این کارگاه که با مشارکت 12 هنرجو برگزار شد، توضیح داد: معمولا کارگاه هایی که با این تعداد شرکت کننده برگزار می شوند و با توجه به تجربه برگزاری کارگاه هایی مشابه در سال های اخیر انتظار خروجی بیش از 15 درصدی از کارگاه کمتر می‌توان داشت. اما در کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) بیش از نیمی از هنرجویان به نتایج قابل توجه و خوبی درباره موضوع رسیدند و به طور کلی تجربه موفقیت آمیزی بود.
وی همچنین درباره ویژگی های این کارگاه افزود: در این کارگاه سعی شد تا تاثیر مستقیمی بر ایده‌ها و تفکر  شرکت کنندگان نسبت به موضوع گذاشته نشود و دانشجویان بتوانند آزادانه ایده پردازی کنند و ما تنها تلاش کنیم تا آن ها از مسیر درست، ایده های خود را اجرایی کنند که خوشبختانه این هدف محقق شد.
 
شایان ذکر است پوسترهای برتر این کارگاه با انتخاب استاد ورکشاپ برای عرضه در نمایشگاهی که دی ماه برگزار می شود، انتخاب خواهد شد. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز