در گفتگو با "برنا" اعلام شد:

تهیه کننده "پشت بام تهران": پخش این سریال از ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود/ کم‌کاری نباید عامل مهاجرت بازیگران شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۸:۲۲
کد خبر: ۳۴۹۵۰۶
تهیه کننده پشت بام تهران:  پخش این سریال از ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود/ کم‌کاری نباید عامل مهاجرت بازیگران شود
زینب تقوایی گفت: سریال "پشت بام تهران" روایتی از بطن خانواده های ایرانی است.

زینب تقوایی تهیه کننده سریال "پشت بام تهران" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت فیلمبرداری و تولید این سریال، اظهار داشت: تقریبا هشتاد و پنج درصد از فیلمبرداری این اثر انجام شده است و بزودی  15 درصد باقیمانده را در روزهای آینده به پایان می رسانیم.

تهیه کننده سریال "دودکش" درباره زمان پخش این سریال، یادآور شد: از آن جا که این مجموعه، دارای روایت های زیاد و متفاوتی است و به خاطر تنوع داستان در نوشته های سعید نعمت اله نویسنده این مجموعه، لوکیشن های زیادی را از جمله  خانه، سینما، خیابان و ... فیلمبرداری کردیم.اما حداکثر تا ده الی دوازده روز دیگر به روی آنتن شبکه یک می رود.

این تهیه کننده در پاسخ به این پرسش که موضوع سریال تا چه حد به واقعیت های جامعه و خانواده نزدیک است، بیان کرد: اساس قصه خانواده ایرانی است که سعی شده در آن به ابعاد مختلف زندگی خانواده ها پرداخته شود وقتی صحبت از خانواده می آید صحبت از مشکلات هم می شود و ما طوری به این موضوع ها پرداختیم که مخاطب به راحتی می تواند با نقش ها همذات پنداری کند.

او در ادامه اضافه کرد: البته این مجموعه فقط مصائب و مشکلات را نمی گوید بلکه سرگرم کننده هم است در واقع یک کلیت و موضوع اصلی دارد که هر کدام از شخصیت ها خود داستانک هایی را در پس نقش خود دارند که آنقدر این نقش ها به خوبی پرداخته و ساخته شدند که هر کدام دارای پتانسیل یک بازیگر خوب هستند.

تهیه کننده جوان و با آتیه تلویزیون در جواب به این سوال که پیش بینی شما از استقبال مردم از این سریال چه خواهد بود،عنوان کرد: تا سریال در کنداکتور پخش قرار نگیرد، دقیقا نمی توان گفت که عکس العمل مردم چیست اما تلاش خود را کردیم و از آن جا که این سریال به خاطر عواملش از جمله نویسنده،کارگردان، بازیگران و...ظرفیت این را دارد که مخاطب خودش را در میان مردم پیدا کند.

زینب تقوایی درباره علل مهاجرت برخی از بازیگران جوان تلویزیون و سینما به خارج از کشور و پرداختن به ادامه فعالیت هایشان در دیگر شبکه های ماهواره خاطر نشان کرد: یک سری از مسائل و مشکلات به اجتماع برمی گردد و یک سری هم به فردیت و شخصیت هر انسانی، اما خیلی از افراد و بازیگران هستند که سالیان سال در کشور و با هر شرایطی کار کردند و زحمت کشیدند و در دل مردم محبوبیت پیدا کردند.

  تهیه کننده سریال "مدینه"  در ادامه افزود: در همه شغل ها مشکلات است حال هر چقدر حرفه ای تر به طبع آن مشکلات هم بیشتر می شود اما اگر یک روز به هر دلایلی کار کم شدند نباید که همه چیز را کنار بگذارند و به مهاجرت فکر کنند در عوض باید قابلیت ها و تمرین های خود را افزایش دهند هر چند که من عقیده دارم  در انتخاب بازیگران، زیاد با گستردگی مواجه نیستیم.

 

نظر شما