تهیه کننده «آوازهای سرزمین من» شرایط اکران فیلم را فراهم نمی‌کند

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۵۰۰۴۹
تهیه کننده «آوازهای سرزمین من» شرایط اکران فیلم را فراهم نمی‌کند
مدیرکل سینمای حرفه ای بیان کرد تهیه کننده فیلم «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی شرایط اکران این فیلم را فراهم نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای با اشاره به مسائل مطرح شده درباره اکران فیلم «آوازهای سرزمین من» گفت: پخش کننده و تهیه کننده فیلم «آوازهای سرزمین من» در شورای صنفی نمایش فیلم حضور پیدا کردند و به درستی از روند نمایش فیلم آگاه شدند و عجیب است که همچنان درباره اکران نشدن این فیلم اطلاعات غلط منتشر می کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از افراد با مصاحبه های خود این گونه وانمود می کنند که دولت برای اکران این اثر تلاشی نکرده است.

مدیر کل سینمای حرفه ای تصریح کرد: به رغم اینکه ساز و کار اکران غیر دولتی است ما از شورای صنفی نمایش فیلم درخواست کردیم همراهی لازم برای اکران فیلم «آوازهای سرزمین من» انجام شود اما با این حال ساز و کار درستی برای اکران فیلم یاد شده از سوی تهیه کننده صورت نگرفت.

وی بیان کرد: در شهریور و مهر سال جاری چند بار با تهیه کننده برای اکران فیلم «آوازهای سرزمین من» جلسه گذاشتیم و اعلام کردیم که علاقه مند به نمایش این اثر سینمایی هستیم.

فرجی با بیان اینکه نباید اطلاعات غلط منتشر شود، گفت: تهیه کننده تلاشی برای اکران فیلم نمی کند و همراهی های لازم برای نمایش این اثر سینمایی انجام شده است. با عنایت به این بحث ها اداره کل سینمای حرفه ای و شورای صنفی نمایش فیلم آمادگی همراهی برای نمایش فیلم «آوازهای سرزمین من» را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز