تضاد طبقاتی و چالش های رایج شده بین بچه پولدارها

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۶:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۱۴۴
تضاد طبقاتی و چالش های رایج شده بین  بچه پولدارها
مستند ترکیبی جیوگی امشب 28 آذر برخی چالش های رایج شده را در طبقات رفاه زده جامعه مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن ورود به بحث تضاد و تفاوتهای طبقاتی، نیم نگاهی به پدیده ی صفحات اجتماعی جوانان رفاه زده در اینستاگرام داشته و به آن می پردازد.

 این صفحات مجازی، پدیده ای است که چندی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی شد و موج جدیدی را در بین کاربران ایجاد کرد. اعضای این صفحه ها با به اشتراک گذاشتن عکس ماشین ها، خانه ها و حتی ساعت های گرانقیمت ، شیوه ی زندگی خود را در معرض دید عموم قرار می دهند. این پدیده اولین بار است که در تلویویون با حضور مردم و کارشناسان به چالش کشیده می شود.

برنامه جیوگی، از اولین برنامه تلویزیونی است که اقشار جامعه به خصوص جوانان می توانند در آن حضور یافته و درباره ی موضوع برنامه گفت و گو کنند.

 این برنامه به تهیه کنندگی مهدی بهادران و اجرای میلاد دخانچی کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که با بررسی و تحلیل رویدادی های مهم اجتماعی و فرهنگی سعی در ترویج فرهنگ  گفت و گو و تعامل بین اقشار مختلف جامعه دارد.

جیوگی  شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از خبر20:30 از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن نیز روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت 14:30 خواهد بود

نظر شما