هشتمین جشنواره تجسمی فجر / ثبت نام ۴۹۱۵ هنرمند ایرانی و خارجی

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵:۲۴
کد خبر: ۳۵۱۷۸۶
هشتمین جشنواره تجسمی فجر / ثبت نام ۴۹۱۵ هنرمند ایرانی و خارجی
مهلت ارسال آثار هنرمندان به هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر ۲۸ آذرماه به پایان رسید و ۴۹۱۵ هنرمند ایرانی و خارجی موفق به ثبت نام در این رویداد هنری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، با پایان مهلت ثبت نام برای حضور در هشتمین دوره جشنواره تجسمی فجر ۹۲۳۰ اثر در سایت این رویداد هنری و بین‌المللی ثبت شد.

با توجه به فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر که در این دوره با برداشتن رشته‌های هنری همراه بود و هنرمندان می‌توانستند در مدیاهای مختلف به ارائه آثار خود بپردازند، ثبت نام این تعداد هنرمند کشوری و بین‌المللی یک رکورد در سابقه ‌این رویداد محسوب می‌شود.

۴۹۱۵ هنرمند ایرانی و خارجی موفق به ثبت ۹۲۳۰ اثر در سایت جشنواره شده‌اند که از میان این آثار ۷۶۱۳ تک اثر و ۱۶۱۷ پروژه هنری بودند که از سوی هنرمندان ایرانی و ۴۰ کشور جهان برای حضور در جشنواره هشتم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شدند.

این در حالی است که مهلت ارسال آثار دو بخش همایش و فیلم هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر تا ۲۰ دی‌ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.

مرحله اولیه انتخاب آثار جشنواره هشتم تجسمی فجر از اول دی ماه آغاز و ۱۲ دی نتایج آن اعلام خواهد شد تا هنرمندانی که موفق به حضور در جشنواره در بخش اولیه شدند با ارسال اصل آثار خود در مرحله دوم انتخابی حضور پیدا کنند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۹ بهمن تا ۱۷ اسفندماه سال جاری به دبیرکلی مجتبی آقایی در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود.

نظر شما