در پنجمین نشست باشگاه فیلم "سینمای زندگی"/ انجمن شاعران مرده به ایوان شمس می رود

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۲:۰۱
کد خبر: ۳۵۲۲۶۰
در پنجمین نشست باشگاه فیلم سینمای زندگی/ انجمن شاعران مرده به ایوان شمس می رود
در پنجمین نشست باشگاه فیلم «سینمای زندگی» فیلم سینمایی "انجمن شاعران مرده" در ایوان شمس به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، پنجمین نشست باشگاه فیلم «سینمای زندگی» در ایوان شمس با نمایش فیلم «انجمن شاعران مرده» به کارگردانی پیتر ویر روز یکشنبه 6 دی ساعت 16 با حضور دکتر مرجان سلطانی پناه، روانشناس و محمد ناصری کارشناس سینما برگزار می‎شود.

در بخش نخست این نشست، پس از نمایش فیلم، محمد ناصری فیلم را تحلیل خواهد کرد و در بخش دوم نشست در کارگاه روان شناسی، دکتر مرجان سلطانی پناه به بررسی و تحلیل روانشناختی محتوای فیلم خواهد پرداخت.

فیلم انجمن شاعران مرده داستان یک معلم ادبیات به نام جان کیتینگ (رابین ویلیامز) است که برای دانش آموزانش بوسیله عشق و شعر الهام بخش میشود تا دم را غنیمت شمارند و ...

این فیلم برنده ی جایزه اسکار بهترین فیلم نامه سال ۱۹۸۹ (نوشته تام شولمن) و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای رابین ویلیامز، بهترین کارگردانی برای پیتر ویر و جایزه اسکار بهترین فیلم سال شد.

بنابراین گزارش، «سینمای زندگی» یک کارگاه روانشناسی همراه با نمایش فیلم است که هدف از برگزاری این سلسله نشست ها بررسی مشکلات موجود در میان خانواده ها همچون: بحران های مرتبط میان والدین، طلاق و جدایی، مشکلات ارتباطی و درک متقابل والدین و فرزندان، اعتیاد در خانواده، تقابل نسل ها، چالش های مربوط به سنت و مدرنیسم در خانواده و... با حضور روانشناسان و ارائه راهکار در حل این معضلات است.

سلسله نشست های سینمای زندگی با شعار «سینما به ما چگونه رفتار کردن را می آموزد» به همت فرهنگسرای رسانه، با حمایت موسسه تصویر شهر و با همکاری رادیو همکف، ماهنامه کودک، گروه هنری پیله بهشت و  فروشگاه فرهنگی باران هر دو هفته یک بار روزهای یکشنبه در ایوان شمس برگزار می شو

نظر شما