«نیم صبا» و «نیستان» در رادیو

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۸:۲۴
کد خبر: ۳۵۲۳۹۴
«نیم صبا» و «نیستان» در رادیو
برنامه تولیدی «نیم صبا» از رادیو صبا و «نیستان» از رادیو فرهنگ روی آنتن رادیو می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «نیم صبا» عنوان برنامه ای تولیدی است که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو صبا روی آنتن می رود.

در این برنامه از آثاری چون اشعار حافظ، تذکره المقامات زرویی نصرآبادی که در آنها لطایفی نهفته است استفاده می شود تا برنامه ای شاد برای شنوندگان رادیو صبا تولید و پخش شود.

«نیم صبا» کاری از گروه طنز و سرگرمی تولید بخش ۱، به تهیه کنندگی ناهید گودرزی و گویندگی ناصر فیض است.

رادیو صبا هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۲۲  روی موج fm  ردیف ۱۰۵.۵  پخش می شود.

حمیدرضا نوربخش از جایگاه رادیو در جشنواره موسیقی فجر می گوید

رادیو فرهنگ چهارشنبه ۲ دی در برنامه «نیستان» به بهانه آیین گشایش سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با شهرداد روحانی، ناصر چشم آذر و حمیدرضا نوربخش گفتگو می کند.

ندا رادمهر گزارشگر برنامه «نیستان» در گزارشی از حاشیه ها و مراسم آیین گشایش سی‌ویکیمن جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که جمعه ۲۷ آذر برگزار شد، با شهرداد روحانی، ناصر چشم آذر، اردوان کامکار و سهراب پورناظری درباره انتظارات شان از جشنواره سی و یکم خواهند گفت.

گفتگوی اختصاصی با حمیدرضا نوربخش رییس جشنواره موسیقی فجر درباره جایگاه رادیو در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ، برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز