خانه هفتم رادیو تهران در جمع خانواده ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰:۰۶
کد خبر: ۳۵۲۷۰۰
خانه هفتم رادیو تهران در جمع خانواده ها
مسابقه خانوادگی خانه هفتم هر جمعه با حضور تماشاگران و علاقه مندان در خارج از استودیوی پخش اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی سلطانی، تهیه کننده برنامه با دعوت از علاقه مندان به شرکت در مسابقه گفت: اولین قسمت از مسابقه خانوادگی رادیو تهران، جمعه 4 دی، با حضور تماشاگران روی آنتن می رود.
 وی با تاکید بر این که برنامه در خارج از استودیو با حضور خانواده ها ضبط و پخش خواهد شد، افزود: مسابقه خانوادگی رادیو تهران با شرکت دو گروه از خانواده ها و با محوریت سنجش میزان و عمق روابط خانوادگی پخش می شود.

مسابقه خانه هفتم چهار مرحله دارد، خاطر نشان کرد: در این مسابقه آگاهی اعضای خانواده نسبت به یکدیگر، خواسته ها و تمایلات آنها سنجیده می شود، به طوری که علایق، عادات و رفتار خانواده ها بررسی تا شناخت خانواده ها نسبت به یکدیگر و تقسیم وظایف ها و مسئولیت ها مشخص شود.

 سلطانی افزود: بخش اول مسابقه را با موضوع خانواده، به بازی اسم و فامیل اختصاص دادیم. مرحله دوم مسابقه بخش نمایشی است که خانواده ها به همراه بازیگران در موقعیت نمایشی قرار می گیرند، تا ببینیم هر خانواده چه عکس العمل در موقعیت های نمایشی نشان می دهد.

 در مرحله سوم نیز هوش و اطلاعات عمومی اعضای خانواده سنجیده می شود و در مرحله پایانی که بخش فان و شاد برنامه است، کودکان توانایی های هنری خود را به نمایش می گذارند.

  مسابقه خانوادگی رادیو تهران کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است که هر جمعه از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه در فضای شهری اجرا می شود.

 نویسنده و طراح سوالات آرزو ندرلو و نویسندگی نمایشی برنامه نیز بر عهده رضا فرخی است. دلآرام شکوهی و امین قاضی اجرای برنامه را با بازی رضا فرخی، میثم عبدی، امین قاضی و دلآرام شکوهی بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز