«مردی با جین آبی» در شبکه مستند

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۶:۵۴
کد خبر: ۳۵۳۲۲۴
«مردی با جین آبی»  در  شبکه مستند
مستند «مردی با جین آبی» از تولیدات جدید شبکه مستند سیما در حوزه انقلاب و دفاع مقدس ساخته جواد توانا که اخیرا به جشنواره نهم سینما حقیقت راه یافته بود، این هفته از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، «مردی با جین آبی» درباره زندگی، شخصیت، خاطرات و فعالیت‌های ورزشی و غیر ورزشی قبل و بعد از انقلاب «محمود خسروی وفا» است که بیش از 30 سال است ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین را برعهده دارد.

خسروی وفا یکی از مدیران برجسته ورزشی کشور است که از سوی کمیته ملی المپیک نیز به عنوان مدیر برتر انتخاب شده است. وی همچنین از جانبازان جنگ تحمیلی است.
لوکیشن های «مردی با جین آبی» که با رویکرد پرداخت به ابعاد دیده نشده زندگی جانبازان و معلولین ساخته شده نیز در شهرهای تهران و اصفهان بوده است.
جواد توانا نویسندگی، تدوین و کارگردانی این محصول جدید شبکه مستند سیما را برعهده دارد، احسان اسکندری و هادی بهروز تصویربرداری کار را انجام داده اند، مدیر تولید آن هادی حیدری است و صدابرداری و صداگذاری با مجتبی طهماسبی بوده است.
این مستند همچنین در مراسمی که اواخر مهر ماه برگزار شد، با حضور خسروی وفا، محمد احسانی مدیر وقت شبکه یک سیما، مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج، حسین مسافرآستانه مدیرعامل وقت موسسه رسانه های تصویری و مستندسازان برجسته رونمایی شد.
توانا ساخت مستندهایی چون «شور شیدایی»، «بی سرزمین تر از باد»، «قصه دارا و سارا»، «رویای رنگی»، «من پشت این دریچه چشم براه بهارم» و برخی قسمت های مجموعه هایی چون «ماه نو» و «حدیث سرو» را در کارنامه خود دارد.
«مردی با جین آبی» جمعه ششم دی ماه ساعت 14 از شبکه مستند روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه 13 آذر ساعت 22 خواهد بود.
نظر شما