«مردی با جین آبی» در شبکه مستند تولید شد/ «انتخاب برتر» برنامه ای ویژه برای انتخابات

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰:۳۷
کد خبر: ۳۵۳۳۶۰
«مردی با جین آبی» در شبکه مستند تولید شد/ «انتخاب برتر» برنامه ای ویژه برای انتخابات
شبکه مستند «مردی با جین آبی» را ۶ دی ماه روی آنتن می برد و قصد دارد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری مسابقه ای با نام «انتخاب برتر» برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مستند «مردی با جین آبی» از تولیدات جدید شبکه مستند سیما در حوزه انقلاب و دفاع مقدس ساخته جواد توانا که اخیرا به جشنواره نهم سینما حقیقت راه یافته بود، این هفته از شبکه مستند پخش می شود.

«مردی با جین آبی» درباره زندگی، شخصیت، خاطرات و فعالیت‌های ورزشی و غیر ورزشی قبل و بعد از انقلاب محمود خسروی وفا است که بیش از ۳۰ سال ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان را بر عهده دارد.

خسروی وفا یکی از مدیران برجسته ورزشی کشور و از جانبازان جنگ تحمیلی است که از سوی کمیته ملی المپیک نیز به عنوان مدیر برتر انتخاب شده است.

لوکیشن های «مردی با جین آبی» که با رویکرد پرداخت به ابعاد دیده نشده زندگی جانبازان و معلولان ساخته شده در شهرهای تهران و اصفهان بوده است.

جواد توانا نویسندگی، تدوین و کارگردانی این محصول جدید شبکه مستند سیما را برعهده دارد، احسان اسکندری و هادی بهروز تصویربرداری کار را انجام داده اند، مدیر تولید آن هادی حیدری است و صدابرداری و صداگذاری را مجتبی طهماسبی به عهده داشت.

این مستند همچنین در مراسمی که اواخر مهر ماه برگزار شد با حضور خسروی وفا، محمد احسانی مدیر وقت شبکه یک سیما، مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج، حسین مسافرآستانه مدیرعامل وقت موسسه رسانه های تصویری و مستندسازان برجسته رونمایی شد.

توانا ساخت مستندهایی چون «شور شیدایی»، «بی سرزمین تر از باد»، «قصه دارا و سارا»، «رویای رنگی»، «من پشت این دریچه چشم به راه بهارم» و برخی قسمت های مجموعه هایی چون «ماه نو» و «حدیث سرو» را در کارنامه خود دارد.

«مردی با جین آبی» جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱۴ از شبکه مستند روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ۱۳ آذر ساعت ۲۲ خواهد بود.

مسابقه «انتخاب برتر» ویژه انتخابات

شبکه مستند سیما، مسابقه «انتخاب برتر» را ویژه دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سالجاری برگزار می کند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات همه علاقمندان، مستندسازان و عکاسان ایران اسلامی، همراه با مشارکت همگانی مردم همیشه در صحنه به استقبال این رویداد مهم و سرنوشت ساز خواهند رفت و با ثبت لحظات ماندگار، با نشاط و آگاهانه مردم، آثار هنرمندانه و خلاقانه خود را به دبیرخانه مسابقه بزرگ «انتخاب برتر» ارائه خواهند داد.

به تمامی فیلم ها و عکس های انتخابی راه یافته در مسابقه به ترتیب مبلغ یک میلیون ریال و پانصدهزار ریال پرداخت خواهد شد و به آثار برتر جوایز نقدی معادل پنجاه میلیون ریال، چهل میلیون ریال و سی میلیون ریال اهدا خواهد شد.

تعداد عکس های ارسالی هر عکاس ۳ عنوان و زمان فیلم های مستند، حداکثر ۳ دقیقه است. مشخصات فیلم و فیلمساز و زمان ارائه آثار متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز