زنگ تئاتر فیزیکال اعوجاج به صدا در آمد/ اعوجاج یک تجربه ی نو

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۲:۰۵
کد خبر: ۳۵۳۳۹۶
زنگ تئاتر فیزیکال اعوجاج به صدا در آمد/ اعوجاج یک تجربه ی نو
تئاتر فیزیکال اعوجاج، عصر پنجشنبه باحضور کامران قدکچیان و علی ژکان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "اعوجاج" عنوان تئاتری است به طراحی و کارگردانی " بهزاد غلامی "که عصر پنجشنبه توسط دو تن از کارگردانان مشهور سینمای ایران آقایان کامران قدکچیان و علی ژکان افتتاح شد.

علی ژکان در این مراسم گفت:حرکات ، فضا، موسیقی ، بگراند ایجاد شده و حرکات بازیگران در این کار بسیار منظم بود و یک تجربه ی نو و تازه ای برای بنده ؛ بی شک تلاش ها بی شاعبه ی آقای غلامی و جدیت در کار نشان دهنده علاقه ی دل او می باشد و این یک ارزش بالایی است؛ «اعوجاج» یک تازگی بخصوصی در تئاتر داشت و رجوعی به صحنه های آشنا و عادت های ما نکرده بود و این یک ویژگی بزرگ و بخصوص برای آن است.

کامران قدکچیان نیز با تاکید بر اینکه «اعوجاج» توسط جوانان خلاقی ساخته شد که از تفکر بالایی برخوردار هستند بیان کرد:از نگاه بنده نیز این کار، یک کار جدید بود و بی شک حضور جوانانی با تفکر و خلاقیت بالا که عاشقانه به فعالیت پرداخته اند در آن تاثیر گذار بوده است و باید به آنها افتخار کرد.

کارگردان این اثر نمایشی نیز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اساتید خود و همه ی همراهانش در تئاتر «اعوجاج» ابراز داشت: بسیار خوشایند است که افرادی بزرگ این نمایش را تحسین کرده اند و به جرات می توان گفت در تئاتر های فیزیکال ایران تابحال نمایش فیزیکال محض که داستان، روایت، ایده پردازی و فضاسازی کاملا فیزیکال داشته باشد متاسفانه دیده نشده است و «اعوجاج » فضایی را در پیش گرفته است که برپایه و اساس تئاتر فیزیکال است.

همچنین در آئین افتتاحیه این نمایش افرادی چون محمدرضا دلپاک طراح صدای سینما و ستایش محمودی هنرمند خردسال سینما و تئاتر نیز حضور داشتند.

«اعوجاج» تئاتری زنده وبی واسطه، داستانیست از انحراف ، باتکیه بر تئاتر فیزیکال ،تئاتری جسممندکه تنوتخیل واحساسات وصدارادرهم می آمیزد .

این اثر نمایشی هر روز از 3 دی ماه الی 30 دی ماه درتالار ناصر خسرو واقع در خیابان انقلاب،خیابان شانزده آذر، ساختمان دانشجویی دانشگاه تهران از ساعت19  پذیرای هنردوستان خواهد بود.

 

نظر شما
نظرات
حسین
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
نمایش بسیار زیبایی بود خوشحالم که جمعه با دعوت دوستانم به دیدنه ای نمایش رفتم...
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز