بررسی قاچاق پوشاک به کشور در برنامه امشب "پایش"

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۵۴۲۲۹
بررسی قاچاق پوشاک به کشور در برنامه امشب پایش
در برنامه امشب "پایش" قاچاق و واردات غیرمجاز پوشاک به کشور بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدجواد صدق آمیز و احسان سلطانی از کارشناسان صنعت پوشاک ایران مهمانان برنامه امشب پایش هستند. کارشناسان اقتصادی با هشدار نسبت به نفوذ پوشاک ترکیه در بازار ایران معتقدند  صنعت پوشاک کشور چند سالی است تحت فشار واردات غیرمجاز و قاچاق قرار دارد. تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری شاغلان فعال در این بخش از آثار زیانبار واردات غیرمجاز و قاچاق پوشاک به کشور است.

در برنامه امشب پایش همچنین علاوه بر مرور تحولات اقتصادی هفته، فرصت های اشتغالزایی و درآمدزا در صنعت تولید و پخش انیمیشن ایرانی هم با حضور حامد جعفری و هادی محمدیان از فعالان اقتصادی در صنعت پویانمایی تحلیل می شود. در سوال نظر سنجی برنامه هم پرسیده شده: چرا تولیدکنندگان ایرانی، مثل رقبای خارجی خود در بازارهای جهانی فعال نیستند؟ 1- تولید کنندگان پوشاک خارجی قوی تر هستند 2- دولت های خارجی از تولیدکنندگان کشورشان حمایت می کنند. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه»پایش» به تهیه‌کنندگی توحیدآتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای کیا داوود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز