با پایان مهلت فراخوان و با حضور ۲۴۰ اثر از ۷۱ طراح پوستر تئاتر

آثار دریافتی در بخش” پوستر و هویت بصری” سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مشخص شدند

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۸:۱۳
کد خبر: ۳۵۴۳۰۷
آثار دریافتی در بخش” پوستر و هویت بصری” سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مشخص شدند
با پایان مهلت فراخوان بخش “پوستر و هویت بصری” سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، آثار رسیده به دبیرخانه در دو رویداد این بخش مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در بخش الف (مسابقه پوستر) 240 اثر از 71 طراح پوستر تئاتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 194 اثر از 68 طراح در بخش پوستر نمایش‌های اجراشده و 46 اثر از 19 طراح در بخش پوستر رویدادهای مرتبط با تئاتر شرکت کردند. بنا به اعلام امیر اسمی مدیر بخش پوستر و هویت بصری جشنواره، امسال با هدف ارتقای کیفیت این بخش، فرآیند انتخاب و داوری آثار با تغییراتی همراه است که این تغییرات به زودی به همراه اسامی داوران این قسمت اطلاع رسانی می شود.

بر پایه این گزارش همچنین مجموعه آثار گرافیکی در بخش ب  (هویت بصری در گروههای تئاتر) که به شکل غیر رقابتی  و در قالب نشست برگزار می‌شود توسط پنج گروه تئاتر متقاضی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این قسمت نیز با محوریت گروه‌ها و کمپانی‌های تئاتر به گفت‌وگو، بررسی و آموزش در حوزه‌های هویت بصری، هویت سازمانی و برندینگ می‌پردازد.

گزارش ستاد خبری  روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌افزاید: آخرین رویداد این بخش نیز " گرافیک در اجراهای جشنواره" است که دربرگیرنده معرفی و انتخاب آثار برگزیده سه بخش پوستر، بروشور و تبلیغات در بخش نهایی مسابقه تئاتر ایران و مسابقه تئاتر بین‌الملل می‌شود. اسامی آثار برگزیده در زمان برگزاری جشنواره اعلام می‌شود.

نظر شما