باشگاه فیلم کوتاه و کارگاه انتقال تجربه با افشین هاشمی

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۱:۲۱
کد خبر: ۳۵۴۹۱۷
باشگاه فیلم کوتاه و کارگاه انتقال تجربه با افشین هاشمی
افشین هاشمی بازیگر تئاتر و سینما در ششمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر کارگاه انتقال تجربه در عرصه بازیگری را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ششمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر که در پردیس ملت برگزار شد به نمایش فیلم های کوتاه «تاریک روشن» و «پرتره» به کارگردانی بهنام عابدی، فیلم کوتاه «پرواز قاصدک» ساخته ایرج محمد رزینی و فیلم کوتاه «۱۱» به کارگردانی مسعود حاتمی اختصاص داشت و در ادامه این جلسه افشین هاشمی بازیگر تئاتر و سینما در ششمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، کارگاه انتقال تجربه در عرصه بازیگری را برگزار کرد.

فیلم «تاریک روشن» به کارگردانی بهنام عابدی و با بازی نادر فلاح، مجید آقا کریمی و مهدی فریضه داستان یک گروه چهار نفره از ماموران سگ کشی را روایت می کند که به زمینی متروکه می رسند و برای شکار چند سگ وارد زمین می شوند. «پرتره» ساخته بهنام عابدی که اقتباسی از داستان کوتاه کلاف سردرگم نوشته بهرام صادقی است، با بازی علی سرابی و افشین هاشمی ساخته شده و تدوین آن را نیز مصطفی خرقه‌پوش انجام داده است.

فیلم کوتاه «۱۱» به کارگردانی مسعود حاتمی داستان زن به نام رعنا و شوهرش را روایت می کند که به دلیل مشغله کاری زیاد یکدیگر را نمی بینند و یک شب رعنا که از بیماری قبلی رنج می برد در خواب بر اثر سکته می میرد. در این فیلم کوتاه لیلا زارع و سعید حدادی بازی کرده اند. فیلم «پرواز قاصدک» که کارگردانی آن بر عهده ایرج محمد رزینی است داستان یک نقاشی دیواری در سطح شهر تهران است که از دیوار کنده شده و به همراه پنجره ای سفری را در سطح شهر آغاز می کند.

باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، یک پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم‌های کوتاه و مستند است که یک هفته در میان در روزهای شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. در این سلسله جلسات علاوه بر نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی به صورت رایگان و برای عموم فیلمسازان جوان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز