نمایش «ناگهان کفتری» در خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۶:۱۰
کد خبر: ۳۵۵۳۰۵
نمایش «ناگهان کفتری» در خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود
نمایش «ناگهان کفتری» به کارگردانی مهدی چاکری از سیزده دی ماه هرشب ساعت 19:30 در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نمایش که نویسندگی آن هم بر عهده چاکری بوده است به دلیل فضای متفاوتی که در آن تجربه کرده بود در پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

داستان این نمایش در مورد زنی با نام طوبی شیرازی و همسرش است که سال‌هاست بچه‌دار نمی‌شوند، تا اینکه یک شب طوبی خواب می‌بیند برای برآورده شدن نذرش باید راهی مشهد و حرم امام رضا (ع) شود. او وقتی برای راز و نیاز به حرم می‌رود یکی از کبوتران حرم، طوبی را می‌بیند و به او...

این اثر کاری از گروه تئاتر لیو، سایه است و در آن آزاده مؤیدى فرد، عنایت‌الله خادم بشیری، عرفان نظریان‌پور به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین شهرزاد نیک‌ مرام طراحى و ساخت عروسک، مینا رمضانى، میثاق آقامولایى، مژگان حامدى، رومینا سلحشور، رؤیا صدوقى، امیرحسین پارسا، محمدعلى فمى تفرشى، عرفان نظریان‌پور و نگین بهزاد عروسک گردان‌ها، شهرزادنیکمرام و حسن فلاح دستیاران کارگردان، رؤیا الماسى مهر منشى صحنه، احسان صفرزاده و ابوالفضل باران‌طلب مدیران صحنه، عنایت‌الله خادم بشیری آهنگساز، رومینا سلحشور، دل‌آرام زمانی و مهریار قنبری نوازندگان، بهراد جوانبخت طراح پوستر و بروشور، رضا قاضیانی عکاس، سینا انعام‌زاده سازنده‌کلیپ، والا وطنخواه مدیر اتاق فرمان و رضا رضوی، امیرحسین پارسا و آیدا صادقی مسئول هماهنگی و تبلیغات و نگار حسینی مشاور رسانه‌ای این نمایش هستند.

نمایش «ناگهان کفتری» از 13 تا 30 دی ماه هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر میزبان علاقه مندان به هنر نمایش خواهند بود.

 

 
نظر شما