«اینجا کسی نمی میرد» در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۶:۰۶
کد خبر: ۳۵۶۳۴۸
«اینجا کسی نمی میرد» در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی
فیلم «اینجا کسی نمی میرد» به کارگردانی « حسین کندری» و تهیه کنندگی مشترک« عباس رافعی» و «سینا سعیدیان» مراحل پایانی صداگذاری و ساخت موسیقی را سپری می کند.

.به گزارش خبرگزاری برنا، حسین کندری، کارگردان اینجا کسی نمی میرد ضمن اعلام خبر فوق گفت: صداگذاری این فیلم  توسط «محمود موسوی نژاد» مراحل پایانی خود را سپری می کند و همچنین ساخت موسیقی فیلم توسط «مهدی پناهی» در حال انجام است. 

این کارگردان در ادامه با اشاره به موسیقی این فیلم افزود:آهنگساز جوان فیلم ما ایده های خوبی برای ساخت موسیقی داشت و از یک ارکستر زهی  بهره برده است که انتخاب بسیار مناسبی با توجه به موضوع و فضای فیلم بوده است. 

کندری در ادامه به موضوع فیلم اشاره کرد و گفت: اینجا کسی نمی میرد در فضای آثار معناگرا تعریف نمی شود و متعلق به ژانری است که در سینمای ایران شاهد نمونه های اندکی از آن بوده ایم. 

وی در ادامه با ابراز خرسندی از ترکیب بازیگران حاضر در این فیلم اظهار داشت: تمامی بازیگران سابقه ی تئاتر دارند و همگی تلاش کردند از تجربیات خود برای نزدیک شدن به نقش هایشان بهره کافی ببرند.بعنوان مثال «رضا بهبودی» که ازبهترین بازیگران حال حاضر تئاتر کشور است در نقش خود بخوبی ظاهر شده است و در طول فیلمبرداری ایده های بکری برای بازی اش داشت و همینطور« هومن سیدی»، «بهار کاتوزی» و «مهدی حسینی نیا» که هر یک در نقش هایشان بازی های چشمگیری ارائه کردند. 

این کارگردان جوان در پایان خاطر نشان ساخت: این فیلم در ابتدا پروانه ساخت ویدئویی داشت و با توجه به شرایط فیلمنامه که باید در فصل خاصی فیلمبرداری میشد و زمان کافی برای دریافت پروانه سینمایی نداشتیم آن را با پروانه ساخت ویدئویی تولید کردیم و فیلم متقاضی شرکت در بخش هنر و تجربه ی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می باشد. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یه بچه ی خوش خوابی بود که هر جا ولش می کردن می خوابید. یه بار خودش فهمید که خوابه...زور زد که داد بزنه ، نتونست. 

برخی از عوامل و دست اندرکاران «اینجا کسی نمی میرد» عبارتند از: 

نویسنده: بهار کاتوزی، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: حسین کندری، ،تدوین: بابک قائم، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، آهنگساز:مهدی پناهی، صدابردار:میرشجاع گراکوئی، طراح صحنه:امیر حسین دوانی، طراح لباس:ندا نصر، طراح چهره پردازی:محمد قومی،فیلمبردار:صادق زنگنه ، مشاور فیلمنامه:حمیدرضا بابابیگی ،چهره پرداز: رکسانا نیک پور، مدیر تولید: سینا سعیدیان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:امیر صرافها، عکاس:سحر طرزی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان ،مدیر تدارکات: ناصر ماهری فر، جلوه های ویژه کامپیوتری:احسان ملازاده، طراحی و ساخت تیتراژ:سارا صفری ، تهیه کنندگان: عباس رافعی، سینا سعیدیان

نظر شما