پس از کشمکش های فراوان؛

تصویری احترام‌برانگیز از قوه قضاییه؛ مجوز ورود "لانتوری" به جشنواره؟

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۶:۵۲
کد خبر: ۳۵۶۵۴۹
تصویری احترام‌برانگیز از قوه قضاییه؛ مجوز ورود لانتوری به جشنواره؟
گمانه زنی ها درباره حضور سومین اثر سینمایی رضا درمیشیان همچنان ادامه دارد در صورتی که این فیلم بخش از روایت قصه خود را به تصویر احترام برانگیز از قوه قضاییه ختم کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، رضا درمیشیان کارگردان سینما که با ساخت فیلم سینمایی"بغض" رسما به جرگه فیلمسازان سینما پیوست پس از توقیف دیگر اثر نمایشی خود یعنی"عصبانی نیستم" از سال گذشته فیلمبرداری سومین فیلم خود به نام ‌"لانتوری" را آغاز کرد.

"لانتوری" قصه چند جوان پایین شهری را روایت می کند که سر از مهمانی در شمال شهر درمی آورند در این بین نوید محمدزاده که نقش یکی از جوانان جنوب شهری را ایفا می کند طی این میهمانی با باران کوثری دیگر بازیگر فیلم آشنا می شود، علاقه محمدزاده به ازدواج با کوثری با جواب منفی پاسخ داده می شود، همین امر موجب اسیدپاشی شخصیت مرد قصه بر روی کاراکتر زن قصه می شود و.......

image-75-810x540

حال حجت الله ایوبی در پشت صحنه این اثر سینمایی حاضر شده است و شنیده های خبرنگار برنا حاکی از این است که در "لانتوری" اقتدار  یا تصویر احترام برانگیزدستگاه قوه قضاییه موجب راهیابی این اثر نمایشی به بخش اصلی سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

رضا درمیشیان پس از اتفاق های که برای ‌" عصبانی نیستم" دیگر فیلم وی رخ داد، تن به مصاحبه با هیچ یک از نشریه یا خبرگزاری ها نداده است و به عبارت دیگر از ورود حاشیه ها به آخرین اثر سینمایی خود جلوگیری کرده است.

نظر شما