شرف الدین، مشاور دبیر جشنواره مقاومت شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۷:۰۷
کد خبر: ۳۵۶۶۵۴
شرف الدین، مشاور دبیر جشنواره مقاومت شد
محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و طی حکمی به سمت مشاور جشنواره مقاومت انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و طی حکمی از سوی محمد خزاعی به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر متن حکم محمدرضا شرف‌الدین را به این شرح منتشر کرد:

هنرمند ارجمند/ جناب آقای محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و طی حکمی

با سلام و تحیت؛

 نظر به تجربه، تعهد و توانمندی، شما را به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو همدلی، تعامل و مشارکت جنابعالی و همه دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ و هنر بتوانیم در زمینه فرهنگ ‌وهنر اسلامی و انقلابی در چارچوب اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین شرایط و ظرفیت‌های هدفمند و جریان‌سازی را فراهم آوریم.

شایان ذکر است، محمدرضا شرف‌الدین متولد 1337 اصفهان، فارغ‌التحصیل عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی از سال 1364 کار در سینما را آغاز کرد و بیش از سه دهه از چهره‌های فعال و موثر در این عرصه بوده است. در کارنامه شرف‌الدین حرفه جلوه‌های ویژه درخشان‌تر است.  شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما و استاد دانشگاه از پایه‌گذاران اصلی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بوده که بیش از یک دهه مدیرعاملی این مجموعه سینمایی را نیز عهده‌دار بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز