سقف قرار داد بازیگران با شبکه جم، ۵ میلیون است؛

شاهین باباپور: فعلا برای رابعه اسکویی نسخه نپیچیم

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶:۳۹
کد خبر: ۳۵۶۷۶۷
شاهین باباپور: فعلا برای رابعه اسکویی نسخه نپیچیم
این کارگردان گفت: هر وقت رابعه اسکویی از مقررات تخطی کرد برای او نسخه بپیچانم، متاسفانه هیچکس از زندگی شخصی وی باخبر نیست، این بازیگر پس از فوت پدر و مادرش برای بردار و خواهرانش نقش مادر را ایفا می کرد.

شاهین باباپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، در رابطه با شایعه مهاجرت رابعه اسکویی بازیگر تلویزیون و سینما به شبکه جم، اظهار داشت: این بازیگر از دوستان نزدیک من به حساب می آید، لذا وی اصلا روحیه چنین عملی را ندارد، بیشتر برای درمان بیماری خود به آن کشور مهاجرت کرد.

وی در ادامه اضافه کرد:  همچنین در چند سال اخیر این بازیگر در مقام طراح صحنه و مدیر تولید در خارج از کشور فعالیت خود را ادامه داده ، که این مسئله امری بدیهی است، خیلی از افراد خارج از کشور به فعالیت های شغلی خود ادامه می دهند.

کارگردان "مجرد چهل ساله" ضمن اعلام اینکه مگر کارگردان و صدابردار به سوریه و عمان نفرستاده ایم، تصریح کرد: خیلی از هم صنفی های سینمایی و تلویزیونی خودمان برای کار به خارج از کشور کوچ کردند ولی از مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران تخطی نکرده اند.

این فیلمساز یادآور شد: هر وقت رابعه اسکویی از مقررات تخطی کرد برای او نسخه بپیچانم، متاسفانه هیچکس از زندگی شخصی وی باخبر  نیست، این بازیگر پس از فوت پدر و مادرش برای بردار و خواهرانش نقش مادر را ایفا می کرد.

باباپور تشریح کرد: برای نویسنده ای که  به این خبر آب و تاب داده، بی نهایت متاسفم، لذا اینگونه مطرح شدن نام اصلا زیبنده یک سناریو نویس نیست، ای کاش مقداری اخلاق را شخص مربوطه مدنظر خود قرار می داد.

وی، گفت: بازیگرانی که به شبکه جم کوچ می کند قراردادی بین دو و نیم الی پنچ میلیون منعقد می کنند که اگر هزینه مسکن و خوراک روزانه را از این مبلغ کسر کنیم حدود 700 هزار تومان از این مبلغ برای انها باقی می ماند.

دستیار کارگردان "بچه های ابدی"، خاطرنشان کرد: واقعا باید تاسف خورد که بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون به خاطر این مبلغ نازل از کشور خارج می شوند، امیدوارم سینما و تلویزیون هم مانند دهه های قبل اوضاع اقتصادی خوبی پیدا کند تا دیگر شاهد چنین مسائلی رخ ندهد.

نظر شما